Sunday, June 12, 2011

Er mest her om dagen

Vi har en nydelig Pinse så langt, sol å blå himmel, kan ikke bli bedre. Vi oppholder oss mest i paviljongen om dagen.
Har satt opp gardiner som hører til å blondegardiner,
plantene gror ,
i disse krukkene gror det voldsomt, arkitektens trøst og klematis og kaprifiol, kjøpt endel hortensia, de understreker stilen,

en pasjons plante har begynt å klatre opp her, gleder meg til den blomstrer,
ønsker dere alle en fortsatt nydelig Pinse.blir noe langt mellom innlegg fra meg, men jeg titter innom dere hver dag,
kos dere masse

38 comments:

Hulda said...

Så vakkert ved paviljongen deres. Deilig å se at også dere har godvær. Her har vi hatt sol og varme siden onsdag, og er meldt slik framover også, det er deilig. :)

Falt veldig for det tredje bildet ditt, med dronningen, buret med lavendel og stolen og det florlette stoffet. Så romantisk. :)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Passa på och njut av det fina vädret, förstår att du är ute hela dagarna. Så skönt och kunna välja mellan sol och skugga, du har gjort så jättefint i paviljongen. Och så fina blommor du har!
Solig kram
AnnaMaria

liven said...

Aldeles nydelig hos deg sylvia!!
for noen vakre blomstrende uteplasser du har!
Ønsker deg en fin pinse :o)

Bente said...

Hei :)
Får jo lyst til å bare hive meg i bilen..hehe..må være kjempeherlig å nyte dagene her,så fint!!!

Ha en en skjønn dag :)

Bente said...

Hei :)
Får jo lyst til å bare hive meg i bilen..hehe..må være kjempeherlig å nyte dagene her,så fint!!!

Ha en en skjønn dag :)

Evelyn said...

Hei :) så nydelig det er hos deg.. virkelig vakker uteplass du har...

Heldig dere er som har så flott vær.. her er det så som så med sommervarmen... sola glimter med sitt fravær og det er grått... tåka ligg tjukk nede i fjelene og det har det gjort i flere dager nå. men men.. det blir vell her også.

Skal ikke klage da... har det bra og her er ingen oversvømmelser...men ..

Hehe ha en fin pinse videre .. og nyt dagene på den flotte uteplassen du har.

Klem fra Evelyn

Trollmora said...

Du bor så vakkert og du lager det så vakkert rundt det at det tar helt pusten fra meg!!!!!

Lykkeliten said...

Det er så utrolig vakkert hos deg Sylvia!
Kos deg masse og nyt sommeren. Her har vi omsider fått litt sol, så idag vil jeg sitte ute hele dagen!

Fortsatt god pinse til deg og dine!

-Sanna- said...

Skjønner godt at du tilbringer ledige stunder der ute, ja.
Her er det egentlig ikke særlig til kosevær. Kom litt sol i går ettermiddag, men litt kald vind.
Jeg reiste hjem fra Stavanger på tirsdag full av Noro-virus og har vært kjempedårlig. I dag 6 dager etterpå, er jeg sånn noenlunde, utrolig slapp og litt småkvalm. Men det går vel rette veien.
Så for min del er det bra at det ikke er sol og varmt. Kipt å måtte ligge inne da !

Anonymous said...

bonjour
je suis française et je découvre votre blog qui est très joli !!!!!
votre maison et votre jardin sont ravissants ; une très jolie promenade
BRAVO !!!!!!
Brigitteardeche@gmail.com

lavendel mio said...

For en herlig ute plass dere har, også sol og da:) Her regner det og blåser fortsatt, tror jeg må ta meg en kjøretur til nordnorge eller ned til dere:)
Klem Hanne

Tovepia said...

Blir litt misunnelig på de flotte sommerbildene dine, for her er det kaldt og regn, og plantene flyter bokstavelig talt.
Kos deg videre, klem fra meg;)

It's me said...

What a beautiful place to be......enjoy your weekend....love Ria....xxx...

sigrid said...

Så godt at dokke har sol og sommar!
Send litt nordover til meg også ;-)

God Pinse!

Barbros lille atelier said...

Så flott du har det i paviljongen din!
Skulle gjerne sittet der og nytt utsikten:-)

klem

Romantikk-takk. said...

Kjempekoselig uteplass.<3
De er bare så flink du,skjønner ikke at du ikke er nominert inne hos NIB der de driver med sine kåringer.
Klem Mette.

Anita Serine's livstil. said...

Hei kjempe fint.
koselig å være ute i sol og varme.
Fint mrd gardiner i paviljongen.

Ha en fin pinse.

Havfruen said...

Hos meg er det bøtteregn og det tordner og lyner:)) Å se den nydelige uteplassen din i godværet, er jo bare helt utrolig. Skikkelig flott Sylvia. Kos deg, klem fra meg:)

Asbjørg said...

Å,så herlig!Skjønner godt at du tilbringer mye tid her!Ha en fin kveld!

hemma hos lilla mej said...

ÅÅÅÅÅ Vad fint du har det i din paveljong.Kanonfint.Underbara blommor har du också.Ja det har du gjort kanon.Mys och njut.Kraaam Rita ♥

Syssis små funderingar said...

Så otroligt vackert och mysigt. En perfekt plats att njuta av sommarvärmen:)

Elzie said...

Vilken underbar plats ni gjort er där. Såg just på tv:n om översvämningarna hos er. Hoppas verkligen att det inte kommer där du bor.
Ha en bra vecka.
Kram Elzie

Anonymous said...

Dette er "bærre lækkert"....

Mormor said...

Skjønner veldig godt at du oppholder deg der - vakkert!!!

Fortsatt god pinse! Her er det opphold, sol og masse vind!

Balke gård said...

Å Sylvia, så nyyydelig!! Lyst å komme innom, jeg:-)

Har vært innom deg flere ganger, men kommentarene går ikke, så kjedelig når man har skrevet og vips så får man error:-( Håper alt bra og ks til tina er helet igjen, kjedelig når slikt skjer. Ønsker deg en strålende fin kveld, stooooor klem, Marianne:-)

Hilde said...

Så vakkert! Skjønner godt at du nyter godværet når du kan nyte den på en så vakker plass... Blogge kan man gjøre i regnvær:-)
Fortsatt god Pinse.
hilde

Hespe said...

Jeg har IKKE problemer med å forstå at du tilbringer masse tid der - for et paradis på bryggekanten - sååå vakkert!!!

Puh, da ser det ut til at blogger-problemet mitt har løst deg! Jeg fjernet avkryssing for "forbli pålogget", og nå virker det for å gå greit - heldigvis...!!

Ønsker deg en strålende flott pinsehelg videre!

Klemmer fra Hildegunn

Prinsesse Elin said...

Ja det kan jeg se! Du har det utrolig vakker at jeg blir helt satt ut hver gang jeg kommer inn på bloggen din å får se bildene av hjemmet deres. For en uteplass dere har. FANTASTISK!

Beate said...

... ja det skjønner jeg godt!!

VAKKERT!!!

nyt dagen

klem beate

Amy said...

En dag når det er ikke så mange hunder her, skal jeg prøve å lån noen av din interiør og eksteriør tips vennen...inntil da må jeg bare leve meg gjennom din bilder!! Ser såå nydelig ut!! Ha en flott pinse!!

Karin said...

Hei,alt er bare så innmari vakkert hos deg...Nydelig.. Skjønner godt du koser deg der ja.Håper dere har godvær fortsatt slik at du får nyte den vakre uteplassen din. Her regner og tordner det jevnt å trutt. I Trondheim. Fortsatt god pinse.Klem fra Karin

Helen said...

Her må jeg bare bruke mitt favotirr ord på italiensk:

BELLISSIMO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God uke ønskes deg ;)

Ciao

KATE ♥ said...

For en fantastisk paveljong du har.
Hvor har du fått tak i den.
Klem

Villa Klaraberg said...

Jeg skjønner godt at dere er i pavliljongen om dagene, så lekkert du har gjort det der!!! Helt utrolig nydelig, Sylvia!!! Håper dere får mange flere deilige dager der! Kos deg masse, klemmer fra Jorunn

GroLinda said...

Hei søs ;o) Det er så vakkert hos dere nå. Var moro å se hvordan dere har fått det. Jeg kommer nok snart igjen. Lurer litt på en slik paviljong vi også. Må bare finne et sted den kan stå ;o) Ha en super uke alle dere og hils de andre.
Klem fra Gro :o)

Turid said...

Nydelig! Skulle gjerne satt der selv jeg;)

Klem;)

Vintage House said...

Hej
Så underbart du har det, förstår att du njuter där...
ha det gott
kram
sandra

MissMette said...

Hei Sylvia ღ
Så godt å høre at du har hatt så
fint vær i pinsen, ikke noe som er
bedre enn det ღ herlige dager...
Skjønner godt at du koser deg på
terrassen din, bare så koselig her
hos deg vennen ღ herlige blomster,
flotte sittegrupper, og nydelig
utsikt... Håper du har det bare
bra... Nydelig vær her i nord, så
en må bare nyte dagene som er ღ
Ønsker deg en kjempeflott dag og
uke... Klem fra Mette