Wednesday, June 1, 2011

Juni, det er sommer

Er det ikke deilig?
det er Juni å sommer er begynt,
våknet til sol , å nå er det hele 18 grader ute, så dagene blir nok brukt til å være mye ute om været holder. Å det har de lovet oss.
Ser dere mine flotte hage hansker? Nettopp, det er dem til de frustrerte fruene. de er såå stilig, å veldig god kvalitet, må jo pynte seg når en jobber å..
de er kjøpt hos Landcharm, finnes i mange farger, jeg velger å bruke dem ute, men de kan brukes til husarbeid å,
en kan nesten se det gror om dagen nå,
nyt dagene, ja det er sommer å disse dagene går så fort,ta deg til å lukte på blomstene,
la tankene vandre å bare nyte solstrålene,
for det er alle dagene som er Livet..
ha en kjempeflott sommer dag

24 comments:

Linda said...

De hanskene var jo bare lekker!
Det er så fint og grønt rundt omkring nå, herlig med sommer!! :)
Ønsker deg en fin fridag i morgen, klem fra Linda

Blått til lyst said...

Visst er det dagene som er livet, og jammen kommer det en ny dag rett som det er!
Ikke alle like vakre eller gode, og ikke alle har sommer i seg - så ja, nyt hver eneste varme dag!
Veldig stilige hansker *s*
Kos deg videre - klem fra Liv

Ruter & Hjerter said...

Kuule hansker da:))) lekre blomster, nå er det sommer:))

Syssis små funderingar said...

Verkligt sommar,tidigt i morse hade vi 23 i skuggan:) Nu gäller det att njuta, det svalnar ju igen har dom lovat. Ha en fin sommardag du med:)

Tovepia said...

Wow, for noen lekre hansker!!
Håper virkelig sommeren kommer, sola skinner idag, men det er så forbasket kaldt:)
Nyt langhelga, klem fra meg;)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Här kom sommarvärmen igår, plötsligt var det jättevarmt. Så fina trädgårdshandskar, och bra att dom var så långa.
Ha en härlig dag
Kramar
AnnaMaria

Mamsens hus said...

Hei :)
Så flotte hansker. :)
Får følelse av sommerferie når jeg ser på bildene dine. :)
Ønsker deg en fin dag.
Klem

LIVS LYST said...

Hei Syliva!

Så herlige SOMMERbilder. Er det ikke fantastisk at den endelig er her? Men nå må vi også nyte hver dag, for det går fort. Så bruk alle sanser i dag. SE, LUKT, HØR.... ;O)

Jeg vil supergjerne se annonsen på Finn, men linken førte meg bare inn på Finn sin hovedside. Har du sjans til å sende en link til meg igjen??

Liv

Anita Serine's livstil. said...

Ja endelig er det sommer og god temperatur .
Nå går vi mot en deilig tid , må nytte det og ladde kroppen før vinteren kommer igjen."Lenge til"
Ha en fin dag og kos deg ute med alle de fine blomstene og ute møbler, helt skjønt.

Bestemor Drillo said...

Kos deg Sylvia med sommeren ! Det er nok ikke vanskelig på ditt vakre sted!
Flotte bilder!
Klem fra bestemor som er hjemme på en snarvisitt!

Lillelaila said...

Så lekre hansker!!
Ja nå er det sol, sommer og uteliv som står i fokus! Får vi håpe..
Kos deg Sylvia!
klem fra Laila

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hærlige hansker, ja visst må man pynte seg litt når man luker,hi hi...
Gleder meg til sol og sommer! Ha en fortreffelig flott langhelg, klem:)

Har en drøm... said...

Deilige sommeren ♥
I dag er det varmt og strålende sol her hos oss også;))
Skulle rydde litt opp i ugresset i hagen i går og jeg brant meg skikkelig på brennesle.... au!
Så nå må jeg kjøpe meg noen hansker, og dine var såååå fine;))
Slike ønsker jeg meg ja;)

Nyt sommeren!

klem Line

LIVS LYST said...

DER vet du! Nå fikk jeg det til. Det var sikkert jeg som ikke gjorde det ordentlig i stad også...

Tusen takk for at du sendte det til meg. Det er kjempe gøy når andre "hjelper til" i jakten på en gård! ;O)

Liv

LIVS LYST said...

Og plassen var fin!!

-Sanna- said...

Her lovte høyere makter at VI også skulle få sol og sommer. Men på jobb idag, ønsket jeg at jeg hadde hatt strømpebukse på meg. Det var dri.... kaldt og det måtte selvsagt regne !
Så nå er det like før jeg rømmer landet !

Chanette said...

Nå fikk jeg hvertfall sommerfølelse når jeg så på di vakre bildene var deg!!! Nydelig som alltid. Klem

It's me said...

Hi darling......almost summer....it is so good......love Ria....xxx...

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...

Det var vel nok nogen elegante handsker, de må være noget for en Hyacinth Bucket...:-o)

Ellers venter jeg fortsat på sommeren.Jeg synes det er småkaldt ennå.
Men de lover op til 25 grader i weekenden, så må vi se om de har rett i det;-)
Vi bor i nord Jylland og her blåser det meget.Det kan man se på træer og planter...de heller alle i den samme retning.

Fortsat god uge og en lang weekend.

Hej fra Lisbeth

Amy said...

Artig hansker Sylvia!! Er du et frustrert frue??? hehehehe.....det ser ut som dere har fått mer sommer i dag enn oss. Det var så fint tidligere...men nå er det grått. Vi er lovet fint været i helgen, så håper de for en gangs skyld tar rett!!
Kos deg med nydelige sommer dager! Klem fra meg i skogen :-)

Hanna said...

Ha en fin lång helg!
kram
Hanna

Simones Country Home said...

Hei på deg Sylvia. Det var lenge siden, alt bra med den damen???

Snasne hansker du. ;o) hihi

Ha en god nesten helg!

Klem Simone ;o))))

RoseSommer said...

Vil bare få ønske deg god "langhelg" i det fine været! Vi skal på tur til en topp mellom Svarstad og Grorud imorgen. Har ikke vært der før, men skal være med venner som er kjent. Skal prøve å huske kameraet!!

Annkira said...

Åå du er så heldig som har fått sommerværet!!!
Her i Sandnes regner det. Menmen, det er meldt bedre vær :)

Ha en fin dag videre
Klem :D