Tuesday, June 14, 2011

Reiseradioen

Pinsen er over, vi har hatt nydelige dager, har vært mest i hagen,
mye liv på sjøen nå, å her vi sitter kan vi betrakte det,
har kjøpt oss en radio, en reiseradio,syntes den var så søt, kjekk å ta med ut på brygga, passer i stilen vår.Her er den på kjøkken,
vi har sol i dag, å en vind som tørker sengetøy på under 30min, så det er godt å få vasket litt tøy.
å så nydelig en duft det blir,
ellers har jeg malt jernsengen ute med hammerite, så nå ble den så fin,
som dagene går, mandag er det skoleferie, har ei som gleder seg til det, håper alle kan få sol å varme nå, sommer går så fort,
takker masse for alle hyggelige hilsner hos meg,
dere er bare best.
ha en nydelig dag vidre.

ps. radioen er kjøpt hos claes ohlson for en billig penge..å funker bra.

25 comments:

Tovepia said...

Flott radio, ligner på den gamle som jeg ikke husker navnet på;)
Her har vi 14 dgr igjen før ferie, men det skal bli godt, og hvis sola kunne kommet også, ja da hadde livet vært perfekt:O)
Ha en finfin dag videre, klem;)

Hjertedamas blogg said...

Regner med at det er en sånn Roberts radio? Ikke helt billig, men lekker. får se når jeg blir litt "rikere", om jeg kan få kjøpt meg en. Savner radio når jeg sitter ute i hagen på campen. Men jeg må nok se om jeg finner en lilla eller turkis en, he-he. Ser koselig ut hos dere!!! klemz Grethe

Man tager hva man haver said...

Det var en koselig liten radio, passet jo perfekt inn. :)

Forresten nydelig ute hos dere, den paviljongen er bare helskjønn. Heldige dere som har et så flott uterom.

Klem

Turid said...

Søt radio;)
Når vi er på hytten hører vi masse på radio. Kjøpte nettop en søt liten en jeg også...til å ha på soverommet der ute;) Men din var finere..hihi:)

Reiseradio til Frokosten om sommeren..er et must!

KLEM;)

Syssis små funderingar said...

Va fin radio, måste kolla hos Claes Ohlson om dom har av dom här i Finland. Det är nog en hel del nostalgi över den:) Slut på värmen här nu, molnigt och kyligt, men hoppas det svänger igen.

hemma hos lilla mej said...

Bara så söt radio .Ska kolla hos Claes Olsson.Vad fina bilder du visar.Ha en skön tisdag vännen.Kraaam Rita ♥

Romantikk-takk. said...

Hei.
For en søt liten radio.
Har vært ute og shoppa litt i dag jeg også ,og tenk , nå skinner solen her med. :)) Skal kose meg i sofakroken og slappe av etter byturen nå med boligpluss,herlig.
Klem Mette.

Linda said...

Fin radio - kjekk å bære med seg enten man er inne eller ute<:)
Jeg kjøpte også en radio på clas ohlson forleden dag...det ble en rosa:)
Ha en fin kveld! Håper sommeren kommer for fullt snart :)
Klem ;)

Lykkeliten said...

En sjarmerende radio som passet utmerket i stilen din. Kos deg masse i sola.

Klem Lykkeliten

Hulda said...

Så flott radio! Gled jo rett inn i miljøet ditt. Nydelig den blomsteroppsatsen også. Herlig med uteplasser der man kan følge med på båtlivet. ;)

Lillelaila said...

Ja tenk at en radio faktisk kan være så skjønn!
Nydelige bilder Sylvia!
klem fra Laila

Mamsens hus said...

Hei :)
En herlig radio du har kjøpt deg.
Og uteplassen din er bare helt fantastisk! :)
Kjøkkenet mitt har vært bonderødt! ;)
Vi leverte skapdørene til et verksted som lakkerer biler.
de hadde fargen eggehvit, så da ble det den.;)
Liker at skroget er i eik, kun bakplatene jeg kunne tenke meg lyse.
Blir det litt riper eller annet er det bare å polere opp slik du gjør med bilen. ;)
Skapdørene er ikke blanke, og tre strukturen synes. Vi er kjempe fornøyde, så jeg kan anbefale det på det varmeste. :)
Ønsker deg en fin kveld. :)
klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det är väldigt bra pris på den radion, och så är den så fin. Perfekt och bära med ut till paviljongen din.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Bente said...

Så flott den radioen var. Romantisk og fin uteplass du har.

Ha en fin kveld

Bente

It's me said...

That radio is fab !!!...enjoy a beautiful summer darling....love love Ria...xxx...

Nostalgia said...

Kjempefin, nostalgisk radio. Slike husker jeg frada jeg var liten :-)

etter en kjempefin pinse med masse finvær er det øs pøs igjen idag. Håper på mer sommer utover i uken.

Nyt dagene :-)
Klem, Nostalgia

Blått til lyst said...

Ja, hva den claes ohlson har! Veldig søt radio, både nostalgisk og ny :-)
Skjønner dere har hatt flotte dager, tenker brunfargen kryper oppover beina *s*
Her er det bikkjekaldt i dag. Balder dachs prøver stadigå snike seg opp en seng, godt og lunt i dynehaugen....
Med ønske om flere varme dager - klem fra Liv

Synnøve said...

Veldig fin radio du har kjøpt!
Jeg kjøpte en billig radio på Europris ,ikke noe vits i og bruke masse penger på radio, etter som de legger om nettet om noen år.
Kjempefine bilder!

Nå er det frustrerte fruer:)
Klem Synnøve

sigrid said...

Den radioen var søt :-)
Godt dokke har fine dagar!
Nyt sommaren!!

Pia said...

Så nostalgisk din radio ser ut! Hoppas du visar järnsängen du målat snart!

Ha en fin dag (här ösregnar det)!

Kram
-Pia-

Alven said...

Hei :-)
Lenge siden sist! Har kost meg gjennom mange uleste innlegg :-) Så mye nydelig!! Og radioen var kjempefin :-) Nostalgisk preg liker vi :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)


Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

For en herlig radio! Takk for tipset:-)
Så koselig det måtte være å sitte inne i det nydelige lysthuset ditt!!! For en deilig plass!
Kos deg videre!
Klem fra Hjørdis

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Sender en hilsen her fra dejlige Danmark, hvor vi koser oss som bare det! Deilig å slippe vekk fra hverdagen og ha ferie med stor F! Det har stort sett vært fint vær, men vind er det jo alltid her da!

Herlig med reiseradio - den minner meg om sommerene da jeg var lite!

Kos dere nå som sommerferien er her!

Klem Cathrine :-)

Berit said...

ja, hadde det ikke vært flott med et cruise nå : ))
sitter og ser den ene båten etter den andre gli forbi her om dagene.. er litt reisesyk selv om vi har hatt en uke med strålende vær : ))

stilig radio ! har sett på der der originale men var så usikker på dette med digitalt nett og om den ville virke.. kjøpte en PAL i stedet : ))

ha en fin helg Sylvia.. klæm fra mæ som har mistet litt tråden på interiørfronten :)

Maris gyngestol said...

Digger radio'n din! Har nemlig en HELT lik selv, og er super fornøyd!! ;)

Ha en strålende helg!
-Mari