Sunday, June 19, 2011

søndag

Hei til alle som titter innom her i dag, her regner det , jeg sitter litt å lurer
hvor blir det av den varme gode sommer , den som vi lengter etter hele vinter, jeg er ikke pessimistisk , men må si jeg undres litt nå,
Var sol i går, men varmen uteble,
Neida, sommer kommer sikkert med varme nå, i morgen er siste skole dag her, å snart er det st.hans,
de som bor i nord har en herlig sommer, det er de fortjent, nyt den mens dere har den,
jeg har sommer inne med denne skjønne blomsterbukett på bordet,
å måtte starte varme pumpa litt i dag,
i mens jeg synger, sommer sommer kom til meg, regn regn gå din vei...
Ha en nydelig dag med eller uten sol.

25 comments:

Thelma Louise said...

Hei.:-) Den kommer og går.:-) Vi må huske at vi bor i Norge.:-) sånn er det her..:)

Kos deg.:)

Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Mulet och grått här också, men det regnar inte. Igår kväll kom solen och det var riktigt varmt. Det växlar fort. Men du har ju sommar inne, så fina pioner du har och så fin terrin.
Ha en skön söndag, hoppas inte du fryser.
Kramar
AnnaMaria

lisje astrid's husblogg said...

Her er det berre å nytte og nyte øyeblikka!
Noko som eg gjer akkuart her inne i bloggen din ♥
Vakker bukett!

Håper du får ein fin søndag :)

Klem frå Astrid

Martilie said...

Samme hos oss, regner og regner.. Jeg stemmer i sangen din og håper på sol for oss begge.. Men jeg har syplaner idag - så greit m innevær. Men tro meg, hadde solen skint hadde syplanene måtte vike ;) Må improvisere i sommernorge..

Nyt søndagen med de vakre blomster, de bringer sommer'n inn!

Klem fra Tove

Bossa said...

Hei på deg. Regner og regner her også. Men jeg har nok å gjøre med prosjekt langgang, så da gjør det ikke så mye. Og så har jeg sovet ca 8 timer i natt. Det skjer nesten aldri. Bruker å våkne etter 5 timer. Sikkert det trøttende været. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Ha en nydelig inne-dag. Klem :O)

Bluggi buggi blogg said...

Ja det tar vist tid med denne sommeren. I dag er det litt opplett her, men de dagene er de få av.
Ha en fin søndag og kos deg med de fine blomstene :)
Trude :)

Mamsens hus said...

Hei :)
Nydelige blomster. :)
Trøster meg med at nå har vi alt godværet til gode i ferien.. ;)
Ønsker deg en fin dag.
Klem

Mormor said...

Ja her er det flere årstider om hverandre... men sommer'n vinner til slutt ☼
Regn her i dag også, og da ordner jo Vår Herre vanninga i hvertfall!

Go' søndag og klem fra Inger

Roka Design said...

Vakker bukett:):)
Du har vunnet i konkurransen min du Sylvia;)
Send meg adressen din:)

Ha en deilig søndag:)
Klem fra Kari:)

It's me said...

Beatiful flowers......lovely sunday...no summer here in Holland rain and more rain......love Ria...xxx..

Hespe said...

Ja bor man i Norge, må man lærer seg å nyte hver dag - sol eller regn!!! Grå dag i oslo også, men snart tar jeg med meg kaffekoppen, pledd og interiørblad og setter meg ut :o)

Ble forresten en virkelig flott avslutningsfest på fredag - først var det samling på jobb, før vi reiste til Ekebergrestauranten til 5 retters middag og godt i glasset. Vi var ca 40 i følget, og det ble en verdig avslutning!!

Ønsker deg en herlig søndag videre!

Klem fra Hildegunn

Cosmos said...

Så nydelige blomster
Herlige farger

Koser meg innendørs idag og glad jeg lot husarbeid ligge igår og nøt sola da
Ha en herlig søndag videre

Villa Klaraberg said...

Vakker bukett, Sylvia! Det er kjølig her hos meg også, har fyrt litt i vedovnen på kjøkkenet et par dager...litt uvanlig i juni etter det jeg hvis jeg tenker tilbake i tid. Gleder meg til varmen kommer tilbake! Så søt og nostalgisk den hvite reiseradion din var:) Ha en fin søndag, klem fra Jorunn

Anita S Home and Wine said...

Uff ja - hadde det ikke vært for at det står sommerblomster på verandaen så kunne en lett tro at der var oktober her i Larvik idag.
Vi solgte båten vår i våres og det er ikke mange minuttene vi har savnet den.
men vi får kose oss inne
ha en fin regnværsdag
klem anita s

Besta said...

De første regndråpene kom akkurat nå, kaldt er det også men gårs dagens var nydelig her. SÅ synd jeg stod inne på mammas kjøkken og ryddet inn i skap og skuffer. De er de som har pusset opp. Jeg har ikke angret et øyeblikk at jeg malte skapene, de er like fine. Jeg har ikke prøvd den nye malingen enda men har lyst å bruke det i spisestua, hvis jeg noen gang kommer i gang med å male der:)
klem fra marilyn

Torunn said...

Ja, det vert spennande å sjå om det vert sommar i år. Nydelege blomstrar! Ha ein fortsatt fin søndag.

Atelje Skärvan said...

Hej Sylvia!
Vilken vacker bukett,det är så härligt med sommaren och alla blommor.
Önskar dig en fin sommar,kram Agneta

Änglarnas hus said...

Hallojsan!!

Vilken ljuvlig bukett du har dekorerat bordet med!
Här regnar det en massa så det är bara inomhus aktiviteter som gäller!!

Ha det gott! Kram Sanne

ralfefarfars paradis said...

Så nydelig den buketten var oppi den flotte terrinen!! Sommer- ja her har det vært mye regn- elva er ganske stor nå..men akkurat nå skinner sola..og snegler er det endel av her- men jeg mener selv at jeg er ganske god til å oppdage dem- og storebror synes det er spennende med sneglejakt;)
ha en fortsatt fin søndag, klem fra meg;)

Tovepia said...

Sommeren er i Trøndelag for tiden, og vi nyter den;)
Håper du og jeg får ei flott sommeruke, klem fra meg;)

Syssis små funderingar said...

Vacker söndagsbukett:)

Magdalena said...

heo på deg... var innom tidligere idag, fikk ikke kommentert, prøver igjen,- vil så gjerne ønske deg en god sommer!
goklem,magny

Har en drøm... said...

Her venter vi og på sommeren;)
Den har ikke vist seg skikkelig siden April, hihi;))

Men den kommer vel... sikkert når vi er i Bulgaria!!

Deilig og lage litt sommer inne da, med blomster blir det straks litt koseligere ♥

Klem Line

Hulda said...

Så nydelig den buketten din var! Passet så godt i skålen. I dag har vi overskya vær i nord, iallefall i Harstad. ;) Men, det må vi tåle etter alt godværet. Er forresten meldt fint igjen litt senere i uka. Er fin temp enda. :)

tove said...

Hei hei
Godt å høre at det er flere som lurer på hvor sommeren blir av. Takk og pris for en uke i varmen.
Koselige bilder her hos deg og den radioen var rå flott. Minst like tøff som den dyre robertsen.
Ønsker deg en fin dag
Klem Tove