Sunday, July 17, 2011

jeg lengter til sol å sommer

ja jeg lengter til sol masse sol, sånn at vi igjen kan sette oss i båten å ta turen opp Nidelven i Arendal,
den kosligste tur , med mange gamle velstelte hus å hager


så vakkert,
men her regner det masse i dag, å det blåser ,så det blir å sitte inne å mimre med disse bildene tatt forrige sommer,

nå trenger vi sol å varme, hvor blir det av tro, som vi venter å venter, godt noen i dette lange landet vårt har sol. ha en hyggelig dag alle som titter innom her,
å jeg har ikke gitt opp håpet med sol denne sommer, den kommer....om ikke så brått

13 comments:

Linda said...

Ja, vi lengter etter skikkelig sommervarme! Her har vært noen dager nå med sol, men i dag kom regnet igjen.
Ha en fin søndag uansett vær :)
Klem ;)

RoseSommer said...

Å ja, jeg tok jo den turen ifjor, etter å ha sett flotte bilder hos deg (- og så jo huset ditt på turen også!), så jeg skjønner virkelig du lengter etter å cruise på elven igjen, ja.
Ha en fortsatt fin helg. Nye sjøbilder kommer straks hos meg!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Juli ser inte ut och bli så bra, mycket regn här också. Men igår em kom solen plötsligt, jag bara satt ute och njöt. Men idag är det moln och grått igen. Men till slut kommer ju fin-vädret, då tar vi oss en båt-tur.
Kramar
AnnaMaria

It's me said...

Love....xxx....

Mormor said...

Sommervarmen kommer tilbake, det er jeg sikker på! Kanskje den er på ferie??
Vi får kose oss med sommerbilder så lenge ☼

Klem fra Inger

GroLinda said...

Heisan søs ;o)
Flotte bilder fra sommeren ifjor! Hvor ble det av sommeren i år????
Hehe ;o) den kommer snart. Måtte bare opp til Nordland en tur så de skulle få litt sommer også ;o)
Vi får liten tid til oss selv om dagene, men hvis det vi gir våre foreldre, kan være til glede, så er det verdt det! Ha en flott regntung søndag min kjære søs ;o)
Tenker på dere.
Klem fra Gro :o)

Helen said...

Åhh, hvilke skjønne bilder du viser oss !! Elsker hvite hus langs sørlandskysten ;))

Ja, været er rart...hadde regn på fredag da jeg skulle på jentetur til Sandefjord, knall sol og bading søndag, hjemme på Tjøme idag (søndag) og regn....

Må vel bli bedre...engang?

God søndag ønskes deg - jeg har tent stearinlys og strikker...hehe

Anne said...

Du er ikke alene som venter på sol og varme..
Øs -pøs her i dag ,men heldigvis har vi hatt noen fine dager og hvilken energi vi får !
har tro på at sommeren ikke er over..
Kos deg best du kan i regnet..
klem Anne

Mogi`s Cottage said...

Hi, the pictures are so nice. I would like to visit this wonderful place some day. I think its great to spend the holidays there.
Have a good start in the new week.
Tina

Kreoline said...

Her sitter jeg også og lengter etter sol og sommer, den kommer visst ikke i år. Vi få ha litt tålmodighet Sylvia så kommer den sikkert, fortsatt fin søndag til deg, klem fra meg.

Havfruen said...

Oi oi oi..........godt å finne fram slike perler på minnebrikken når værgudene ikke vil..... Fantastiske bilder fra en nyyyydelig plass....
Sommeren er her hos meg:)))
Klemmer:)

lisje astrid's husblogg said...

Ja, det er berre å kose seg etter beste evne inne!
Denne sommaren er rar..
I går var det et velsigna godt ver her, i dag var det haust igjen!

Nydelege bilder ♥

Takk for slike fine ord frå deg :)

God søndagskveld, kjære Sylvia ♥

Klem frå Astrid

Anitas hus said...

Ja det er slik vi vil ha det, akkurat som på bildene dine! Er så lei av ustabilt vær. Enten så regner det eller så blåser det, de rolige solfylte dagene lar visst vente på seg;)

Sykepleierlinja er flyttet til Kjølnes i Porsgrunn. Veldig flott og moderne skole og kortere vei for meg;) Gleder meg stort til å begynne!

Vi får fortsette å leve i håpet Sylvia, litt sommer må vi vel få?!?

Sender deg uansett noen varme sommerklemmer:) Anita:O)