Friday, July 22, 2011

Lykken er.......

Lykken er en pause i solen,
nyte vannmelon, ha rabarbra og jordbær saft i glasser å ha en flaske kald grape lemonade klar.
Lykken er lyseblå, ja nå er det tid å ta inn hortensia til tørk.
Lykken er å ha et blomsterbed man kan luke i, det er nydelig å få jord under neglene å sende tankene på en utflukt ,ja det skjer ofte når jeg luker,
Lykken er en vakker trå plate i blomsterbed,
Lykken er duften av roser og lavendel,
Lykken er blomster, å at alt ikke er så perfekt uten ugress.
Det er mye som er lykke, viktig å sette pris på dem, se seg rundt å nyte når sola skinner,
Hadde er vakker dag i går, varmt sol å litt luking i bed, da er dagen fullkommen.
Lykken er fredag, Helg igjen. melder masse vær her denne helg,med mye regn å vind, så vi får kose oss inne med levende lys og god mat og drikke,
nyte samvær med familie å venner om noen stikker innom,
Ønsker dere alle en riktig god dag,
se deg omkring, det er masse lykke rundt hvert et hjørne,
en må bare titte en gang til..

25 comments:

RoseSommer said...

Ja, du har mye å glede deg over.
Og JEG, jeg skal vaske badet.
Lykke??
Ja, det er det da virkelig!!
Tenk at jeg har et deilig, varmt bad å vaske. Ikke alle som har det.
God helg i regnværet!

Hulda said...

Superkoselige bilder! Lykke kan være så mangt, synes du har fått med mange fine bilder som viser nettopp det. Fantastisk fint med rosene ved den hvite statuen.

LOPPISLIV said...

Underbara sommarbilder!! Lyckan finns lite överallt, det gäller bara att se den. Tänkvärda ord!! Ha en fin dag. Kram Paula

Rosetta said...

Silvia come è bella la tua casa e il tuo giardino!Sedersi,fermarsi un attimo per una fetta di cocomero,d'estate è un bellissimo momento!E' bellissimo assaporare queste piccole cose!Baci,Rosetta

It's me said...

xxx...

liven said...

Nydelige bilder....og du beskriver lykke så godt :o)

ha en fin dag Sylvia

Mamsens hus said...

Så flotte bilder av sommerlykke. :)
En riktig god helg til deg.
Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Sol här också igår, men idag regnar det igen. Och jag som hade tänkt rensa rosor och plocka svamp. Så fin utevask du har på väggen, en liknande letar jag efter. Och så härliga färger med melonen och saften, gott ser det ut också.
Trevlig helg och kramar
AnnaMaria

Blått til lyst said...

Nydlig stemning fra en vakker hage! Ja, lykken finnes på vår jord, og vi kan finne den i små ting og hjemlig nærhet *S*
Men.... lukelykke.... der er ikke jeg.... *S* Et feridluket bed, derimot, det gir lykkefølelse!
Du har nydelige blomster og roser. Jeg har dessverre mye rust og sopp på rosene i år. Med alt regnet er det kanskje ikke annet å vente, og ikke er det lett å sprøyte heller. Ja, ja, det går vel over, både regnet og rusten. En riktig god helg til deg -klem fra Liv

Karl Halvorsen said...

Igjen treffer du spikeren på hodet Sylvia, og meg rett i hjertet, med dine Lykkelige punkter. Igjen har du fått tankene til å gå på høygir hos meg, ikke en uvanlig hendelse etter et besøk på bloggen din.

Jeg ønsker deg og dine en lykkelig helg, Sylvia.

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Endel tilbake etter ferie på vestlandet, så nå blir det mer mulighet til blogging og kommentering igjen!

Så herlig det er hos dere en solskinnsdag - det er dette vi vil huske når sommeren er over - ikke alt regnet!

God helg til deg og dine!

Klem Cathrine :-)

Hespe said...

Så flotte bilder Sylvia, som virkelig oser av lykke og herlige øyeblikker!!!

Beklager at jeg er en dårlig bloggvenn om dagen - en "dataløs" hverdag, gjør det dessverre litt vanskelig å henge med. Blir litt "sniktitting" fra jobben, og ellers må jeg ta bloggerundene mine når jeg er hjemom.

Nyt sommerdagene videre!

Klemmer fra Hildegunn

Thelma Louise said...

så deilige bilder sylvia.:-)

I dag har vi definitivt en pause fra solen...ufrivillig..:-) bøtter ned :-)

god helg til deg.:)

Klem

Lykkeliten said...

Lykke er også å kose seg ved PC'n og finne slike gode innlegg med positive ord og bilder.

Takk for en liten lykkestund på en grå regnværsdag!

Helen said...

Åhhh, yess, for ett herlig, lykkelig innlegg ;)

Ble riktig så glad av å lese dette, og ikke minst dine vakre bilder, misunner deg dine flotte blomster!

SÅ sant som du skriver, er ofte de små ting i livet, som gir en lykkefølelsen. Jeg ble lykkelig idag, da min kjære kom hjem - etter endt jobbtur ;)

god helg til deg også, Sylvia, alltid så hyggelig å stikke "innom" deg ;) Ciao

Man tager hva man haver said...

Herlig :) Lykke er så mangt, dette var gode eksempler. Nydelige bilder, blir alltid misunnelig på dem med hage når jeg ser slike bilder.

He en strålende flott helg, la oss håpe værgudene smiler til oss denne helgen.

Hjertedamas blogg said...

Vi kom oss på campingen i går, og jeg ble så glad for å se at blomstene i min campinghage stortrives. Morsomt å se på fargeklattene innimellom, slike retro.blomster som Blomkarse og Ringblomster:DDDDDD Absolutt ikke søte og nusselige, men tøffe og kule. Og jeg blir glad av å se på dem. I dag er det kaldt og guffent, og det plaskregner. Huff og huff, sommeren kommer i små dagsrasjoner i år, he-he. Må nyte hvert sekund sola skinner:DDD klemz grethe

Livy said...

NYDELIG ♥

Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

Fru Tunheim said...

For noen vakre blomsterbed....skjønner godt at du føler deg lykkelig der, nydelig var det. Ønsker deg en strålende helg

Hanna said...

Du har det så fantastiskt fint.

Ha en fin helg.
Kram
Hanna

rosenälvorna said...

Åh, så rart du har och fin blogg. Jag kom hem från Bergen i måndags och ni har ett fantastisk vackert land, me like. Trevlig helg!! Christina

Nina said...

Jeg har ikke fått smakt slik lemonade ennå jeg - men det ser så utrolig godt ut ;). Fine hagebilder også. Jeg befinner meg i Oslo nå - så det er litt scary. Må kompensere med litt hyggelig bloggsurfing. De beste hilsner for helgen ;).

rosenälvorna said...

Hej, och kul attdu tittade in hos mig också:) Vill bara säga att jag tänker på er och den rädsla ni måste känna efter detta hemska spräng- och skjutattentat. Vi får hoppas att polisen tar de som är skyldiga till detta! Christina

blessedmom's simple home said...

Wow, everything is in full bloom there Sylvia. It's beautiful. You always have such a lovely view.
Blessings,
Marcia

hobbyvimsa said...

Heisann!!

For et nydelig sted du har,en fantastisk hage:)

Gode og kloke ord:)

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)