Wednesday, July 6, 2011

min nyeste wallstickers

Hei alle skjønne mennesker som stopper opp litt hos meg,
for en tid tilbake var jeg så heldig å vinne en wallstickers hos Roka Design, syntes den er så herlig,
jeg satte den på en dør i vårt kjøkken, døren fører oss til et rom som jeg oppbevarer kjøkken ting, syntes teksten passet så godt her, anbefaler dere et besøk hos Roka Design om dere ikke har vært der før, hun har mye fint, dere kan gå inn HER...
tusen takk for nydelig gevinst,

passet fint, ikke sant?
litt annet fra kjøkken å, denne lange glasskrukken er så flott å ha marengs oppi,
men den blir stadig tom, kan du skjønne det...hmmm..
sånn ser vi teksten når vi skal sitte å spise..
sånn ellers har vi varme dager om dagen, men litt av og på med sol, idag skal jeg ikke klage, sola har skint masse, å det er så nydelig da, en kjenner energien kommer,
deilig med late ferie dager, tenk alt midt i uka igjen, ukene går så fort,
nyt dagen masse og bare kos dere,
håper alle sammen får sol å flotte dager, det har og er en våt sommer for mange,
så når sola titter frem slipp alt dere har i hendene å sett dere ut ,
hvem vet hva vær som kommer dagen etter.
ha en topp dag alle sammen.

22 comments:

Nita said...

Så fin den wallstickeren var da :o) Og så koselig kjøkken du har, mange fine ideer å finne her til jeg en gang skal ordne meg kjøkken, noe som forhåpentligvis blir snart ;o)

Håper dere har en fin sommer!

Klem

Havfruen said...

Kjempestilig Sylvia og de passet perfekt hos deg:)
Ja kan du skjønne at den marengsen forsvinner..må være katta og hunden, tror du ikke? hehe:)
Sommeren er her hos meg også...jippi...selv om det er kortvarig:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Du har så rätt, kommer solen går vi ut och njuter. Just nu lyser den här men himlen är alldeles gråsvart, hoppas det är soligare väder på gång till helgen. Så fint väggord du vann, det passade perfekt på din vita dörr. Och köket är ju husets hjärta.
Solig kram
AnnaMaria

Rosetta said...

Sylvia,che delizia la tua cucina!Amo tanto la tua piattaia.Baci,Rosetta

Barbros lille atelier said...

Flott wallsticker! Passet helt perfekt inn på ditt koselige kjøkken:-)

Klem

Li/Småtingene said...

Så nydelig kjøkken du har, Sylvia! DEt ser så hjemmekoselig ut! Og den wallstickeren passet kjempefint der! :-)

:-)

Hulda said...

Wall-stickersen tok seg godt ut på kjøkkendøra. Jeg har faktisk malt akkurat samme tekst på kjøkkenet. :)

Så mye sjarmerende og fint du har på kjøkkenet. Jeg likte godt måten du har tatt bildene på også. Veldig bra der vi ser lysekrona i forkant av bildet. :)

Bossa said...

Hei på deg, vennen. Det er så koselig å se på bildene dine. Den stickersen passet perfekt hos deg da.Her blir vi borte i noen få dager nå, og jeg tror vi drar til dåligere vær enn vi har her. Skitt au, vi får ta det som det kommer.
Ha nydelige dager. Klem :O)

It's me said...

Your home is so beuatiful !! ...i like it !!! love Ria....xxx..

MissMette said...

Kjempefin tekst, og den passet så
fint på døra di ღ Du har bare et
aldeles koselig og herlig kjøkken,
alltid kjekt å se bilder herfra ღ
... så mange fine ting og herlige
detaljer... Ønsker deg en fortsatt
fin uke, Sylvia og god sommer ღ
Stor klem fra Mette :)

Hanna said...

Ville bara titta in och säga hej.
Kram
Hanna

Pia said...

Så fint med norsk text!
Passar till ditt hem och hus såå fint! Och skulle nog passa här också...!

Ha det så skönt!

Klem!
-Pia-

Besta said...

Den passet perfekt hos deg. Nydelig.
Tror det blir en fin dag i dag, våknet til sol:)
klem fra marilyn

M said...

Hei Sylvia, så smart å ha den på døren...veldig koselig.
Ha en fin dag!
Klem, M

Hespe said...

Hei, og tusen takk for koselig tilbakemelding på lysthuset - vi ble rimelig godt fornøgde selv ;)

Så flott wall stickers du har vunnet, og den passet jo helt perfekt på kjøkkendøren!

Angående fine butikker i Oslo sentrum - prøver å tenke, men kommer ikke på noen sånn helt sentralt, annet enn Kremmerhuset, men den butikken tenker jeg du har hos deg. Ellers blir det favorittbutikken min Nytt og Shabby og Sjarm som ligger side ved side i Waldemar Thranesgate, mot Majorstua finner du Country Chic i Vibes gt. 2 og i Jacob Aalls gate 13 på Majorstuen har du Chicas og venner.

Ønsker deg en strålende flott fredag og herlig helg!

Stor klem fra Hildegunn

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Nydelige wallsticker! passet perfekt!
Jeg blir så imponert over at du klarer å sette sammen mange bilder til et!!
Jeg skal huske å nyte solskinnsdagene. Nå regner det igjen!
Ha en fin helg! Håper dere får nyte solen!
Klem fra Hjørdis

Lillelaila said...

At kjøkkenet er husets hjerte er helt sikkert! Denne teksten passet veldig fint på døren din!
Lekkert hos deg Sylvia..
Ha en fin helg!
klem fra Laila

Margrethes hus og hage said...

Så flott veggord :) Det pyntet fint opp, og heldige deg som vant det!
Sommerdagene må nytes, det er så sant.
Ha en fin morgendag. Hilsen Margrethe

Blått til lyst said...

Koselig kjøkken du har! Fullt av sjarm, vakre gjenstander og varme! Skjønner at dere storkoser dere her *s*
Torsdag var jeg omsider en tur i Arendal - og der var jeg IKKE alene - he, he...
Jeg hadde kikket nøye på bildene dine fra frøken Olsen, og sett et saltkar jeg gjerne ville ha. Heldige meg, det sto der forsatt da jeg kom til butikken. Nå henger det hos meg - takk for at du viste så mye fra butikken :-)
God helg til deg - klem fra Liv

Helen said...

Enig, wallsticker'n passet perfekt på den døren, og for ett koselig kjøkken du har !!

Der nå det være trivelig å være ;)

Ja, du sommer'n har kommet, og vi nyter fine dager på Tjøme, samt besøk her og der til venner - veldig kos.

Fortsatt god sommer - håper du får sittet masse ute på din flotte terrasse;)

åshilds villa said...

hei sylvia.takk for koselig besøk inne hos meg..jennylund er god å sitte i ,synes jeg da..åsså er de akkurat passe stor..du har det så nydelig hjemme hos deg,liker stilen din..klemmer fra åshild

Änglarnas hus said...

Hallojsan goaste Sylvia!!

jag vill börja med att tacka för de fina ord du skrev om vårt hem och reportaget!! Det värmde såå!!

Jag älskar att titta inj här då du alltid har så mycket fina bilder!! En inspirationskälla!!

Ha en ljuvlig helg!! Kramis Sanne!!