Tuesday, August 16, 2011

Dagens blomster.

Jeg har tuslet litt ute i hagen i dag, plukket med meg litt blomster å laget to oppsatser,
denne står på kjøkkenbordet,her er det hortensia,som før var hvit,men nå en vakker grønn farge,dronning Ingrid å krysantimum, urnene husker nok de fleste fra Silje sin konfirmasjon,
det ble vakkert,nå pryder de vårt kjøkkenbord,
på stuebordet ble det ennu enklere, bare en hortensia og bladene satt jeg der jeg syntes de passet,
ble ganske vakkert det å syntes jeg,enkelt å nydelig,
Ja jeg er avhengig av blomster inne, avskårne står her hele året, de forgyller hverdagen,
sola skinner her i dag, å sønnen kommer å spiser middag med oss,
da ønsker jeg dere alle en nydelig dag, gå ut å plukk litt blomster med hjem.
å tusen takk for alle kommentarer ang Simba på forrige innlegg..

20 comments:

Rosetta said...

Oggi,sono un po' giu',perchè qui da me fà troppo caldo,vedere i tuoi bei fiori,mi ha portato freschezza!Baci,Rosetta

Bente said...

Du gjør din hverdag blomsterrik Sylvia! Det er så hyggelig å pynte og pusle rundt seg.
Kos deg vider på tirsdagskvelden, loddene er registrert på deg.

Bente

Frøydis said...

Heisann :-))
Nå har jeg ihvertfall fått lagt meg til hos deg, jammen meg ikke verst til å være meg, hehe..
Nydelig blomster og planter hos deg. Her hos meg nytter det ikke med noe annet enn buketter..noe venner endelig har skjønt, haha

Ha en flott dag og klem fra meg

Har en drøm... said...

Så fine oppsatser ♥ og nydelige urner...!!

Klem Line

incasadisilvia said...

Complimenti per la tua meravigliosa famiglia e per il tuo blog!
Grazie per la visita al mio blog!
A presto...
Silvia

Smykkas said...

Så flott du har dandert blomstene. Dette var riktig en fryd for øyet.

Klem

Blått til lyst said...

Ja, blomster må man ha!
Det minner meg om ordene til H.C. Andersen: Å lever er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Nå var ikke din blomst så liten, en riktig tett og vakker bukett var det!
Det er koselig så lenge man kan plukke inn fra hagen - klem fra Liv

sologbolig said...

Nydelige blomster. Koselige å ta inn fra hagen. Eg var ute og tok inn krysantemum og solhatt før i dag, de står på kjøkkenet nå. På stua har eg ein diger bukett av rosa The fairy som blomstrer som bare det nå.
Ha ein fin tirsdagskveld. Klem.

Linda said...

Du er så flink og gjøre det koselig rundt deg!
Blomsteroppsatsene var kjempefine :)

Ha en fin kveld, klem fra Linda

Joy said...

Så vackert Sylvia! Så sant att blomster förgyller vardagen!
Fick med mig en bukett roser från matbutiken idag minsann. ;)

Ha en skön kväll vännen! Kramar Joy

It's me said...

What a beautiful flowers !!....love from me...xxx...

Mette`s hus og hjem said...

Heia Sylvia :)
Nydelige bilder av nydelige blomsteroppsatser :)
Syns også den benken i bakgrunnen var utrolig fin :))

Ønsker deg en fin morgendag
Klem Mette :))

Anette Willemine said...

Så vakkert, Sylvia! Du er så utrolig flink til å lage den rette stemningen! :)

Simba er jo en skjønning da :)

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Elzie said...

Vilka vackra buketter du gjort. Det är så härligt med hortensia hur dom ändrar färg. Jag har planterat limegröna, men jag tycker dom är mest vita när dom blommar.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie

Bestemor Drillo said...

For noen herlige buketter! Ligner på Sylvia!!
Klem fra bestemor!

Lillelaila said...

Lekre blomsteroppsatser Sylvia!
Hortensiaen er bare skjønn.. Enkel, men skjønn!
klem fra Laila

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jag älskar och plocka blommor, plockar saker året runt. På vintern är det kvistar och kottar.
Så fina buketter du gjort, och underbara stenkrukor. Roligt och få hem sonen på middag också.
Kramar
AnnaMaria

Bluggi buggi blogg said...

Å så nydelige oppsatser du har laget deg. Nydelige farger :)
Kos dere med middagsbesøket :)
Klem,
Trude :)

Rachel said...

Å så fint du har gjort det! Du er virkelig flink. Jeg er ikke så aktiv med bloggandet men jag föller med skal du vite. Snart reiser jeg hjem på ferie og det gleder jeg meg veldig till. Funderer på om jeg kan rekke en tur og hilse på deg, det skulle värt så koselig. Men vi får höres nermere. Klem klem

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei I arendal!
Så nydelige oppstatser, ja, det er herlig å kunne ta blomster inn, og nyte siste rest av sommer! Det går fort mot høst nå, det kjennes på luften!

Men vi kan få mange fine høstdager, og sommeren er jo ikke helt slutt ennå!

En god helg ønskes dere alle sammen!

Klem Cathrine :-)