Monday, August 15, 2011

Katta i sekken? Nei Katta i veggen.!!

Ja at katter driver med mye rart, det er sikkert, dette er en liten episode om Simba vår katt, han er en blanding av Main Coon og Norsk skog katt, han er så herlig, veldig kjælen å vakker, ja denne historien er fra i sommer,
vi satt oppe i stua å tittet på pc, da hørte vi Mjau,Mjau så høyt, ja han sier ifra hvis det er noe han vil oss, så jeg skvatt opp av sofa, ropte og lokket på Simba ?hva er det?
han mjauet til svar, vi opp og ned trapper her i huset, kunne bare ikke finne han,
Han mjauet igjen, å da fikk jeg lokalisert det, han var under trappa til kjeller, ned trappa i en fart bar det,
men ingen katt,
Simba ??prøvde jeg igjen å si,
å, der svarte han igjen, men ..men hvor fra??kunne ikke se han, men høre han, lettere panikk fra min side ble det, elsker den katta.SIMBA sa jeg høyt, å der skjønte jeg..
Han var inne i veggen under trappe, så her måtte det kraft til, jeg rev av noen trebord,
å der kom han mysende ut, helleli altså, at det går an..
Han hadde gått inn i veggen i et annet rom ved varmtvannstanken, pleier å være en dør foran der, men pga dette med frossent vann i vinter, så er det fortsatt en liten jobb igjen å gjøre der,
Men har har altså gått ganske langt på innsidene av veggene våre,
føler det som vi har et rom ala Narnia der..ler..han luktet nemlig frisk skog da han kom ut,
Om han lærte? nei...han kan mase om å komme inn i rommet der varmtvannstanken står,
men nå har jeg sikret det,
så vi har ikke katta i sekken men hatt han i veggen.
ja ja ble litt annet enn interiør denne gangen.
men det tåler dere?
ha en flott dag.

23 comments:

Rosetta said...

Il tuo gatto è bellissimo!Spero che la storia sia finita bene,perchè con il traduttore non ho capito molto!Baci,Rosetta

Hagealven said...

Så skjønn Simba er!!! Shubi (katta vår) elsker også å snike seg inn i knevegger og skap - er visst spennende å undersøke slike "forbudte" steder!!!
Ha en riktig så fin uke!
Klem fra Hagealven

Mie fra Mies Mirakler said...

hehe, er det muuulig? for en skøyer :D nydelig pusekatt dere har da :) *♥*

Ruths datter said...

Artig historie Sylvia. Godt at det endte bra da.Narniakatta kom til rette. Supert

Romantikk-takk. said...

Hihihi,skjønn historie.
For en nydelig kattepus. :)
Klem.

Hanne Bente said...

Hejsa.
Rigtig sød historie.
Skøn blog du har, med nogle flotte billeder.
Har tilføjet mig som følger af din blog.
Ha´en god dag.
Knus Hanne Bente
www.finus.dk

Mona/Villa Tverrteigen said...

Hei Sylvia:)

Morsom historie. Kattene er overalt, fatter ikke alltid at de har "brain nok" til å finne de rareste hjemme steder hehe:)

Godt at han kom til rette igjen:)

Ha en fin dag.
Klemmer:)

Tovepia said...

Det får'n si:O) Det blir jo litt interiør dette også da, katt inni vegg:O) Godt den kom ut.
Nyt dagen videre, klem fra meg;)

Fågel Blå said...

Vilken sötis!!!!
Vilken historia!
Tack för din gulliga kommentar!
Önskar dej en fin< vecka!
Klem Kathrine

Har en drøm... said...

For en skjønn katt!!
Og en liten luring, hihi;))
Katta i veggen har jeg faktisk aldri hørt om for nei;)
Godt det endte bra ♥

Ha en fin mandag!

Klem line

It's me said...

What a beautiful cat......nice story !!...love from me...xxx..

Mormor said...

Nydelig pus!!!
Ja han har nok sett for mye på "Drømmen om Narnia" skal du se :)

Klem klem

Myrte ♥ said...

Så skjønn katt, og herlig historie =) For noen år tilbake gjemte kattungene våre seg i et kjøkkenskap og var borte i et døgn uten å gi seg tilkjenne . tydelig spennende i husets gjemmesteder ;)

Turid said...

En herlig historie;)
Nydelig katt;)

KLEM;)

Linda said...

En skjønn katt dere har!
Ja, disse kattene kan finne på det mest utrolige. Med det samme jeg åpner en skapdør, er katten vår der og skal sjekke inni skapet :))
Ha en fin kveld!
Klem :)

Hespe said...

Så skjønn pusekatten din er!!! Hi, hi - ja, jeg må smile når jeg leser historien om Simba ;)

Oisann, er det allerede på trykk - trodde det var først til neste nummer. Har jo ikke sett det selv enda, så dette er spennede altså!! Tusen takk for gode ord, de beroliger meg litt... ;)

Ha en strålende ettermiddag!

Goklem fra Hildegunn

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Förstår att du blev orolig, och vilken tur att han jamade så du hittade honom. Han är så fin Simba, jättevacker päls och färg.
Kramar
AnnaMaria

Blått til lyst said...

Herlig!
Jeg synes jeg kan høre katten i veggen!
Kan skjønne katten koste seg i sine hemmelige ganger - kanskje det til og med var spor etter mus der *S*
Historien din fikk meg nesten til å ønske meg katt - jeg som nyser så det koster etter bare jeg ser én.
En riktig god uke til deg - klem fra Liv

Violetta said...

Fantastisk! Inni veggen altså? Ikke rart du fikk lettere panikk, og sikkert han også. Godt han har en matmor med de rette antennene ute :)

Li/Småtingene said...

Oi! Så bra at dere fikk lokalisert den, da, så den fikk hjelp til å komme seg ut igjen! Da endte det jo godt :-). Nydelig skjønn Simba dere har!

:-)

Bente said...

Så vakker katt du har og så deilig at du fikk han ut av veggen. Nydelig er Simba.

Bente

MissMette said...

Hei Sylvia min venn ღ SKJØNNE kattepusen din Simba ღ ja katter finner på det utroligste, skjønne er de i alle fall og skjønner godt at du ble fortvilet når du først ikke fant han ღ Happy End . . .

Prinsesse Elin said...

Hei og god morgen
Hvis du tidlige har linket til bloggen min og ønsker å ha meg i bloggrollen din videre, så blir må du legge meg inn på nytt. Den fungerer ikke etter jeg måtte skifte bloggadresse. Bare hvis du ønsker å få frem nye innlegg. Klem fra Elin:)