Monday, September 26, 2011

Litt av hvert på siste mandag i sept...

Hei,
så koselig at så mange likte vårt gamle fine kamera, ja Silje skal bruke det,blir spennende det,
Har dere sett det nye GG mønster i rødt, for meg oser det jul lang vei..hihi ..så vakkert,
ja dagene går fort til jul nå, spilte Elisabeth Andersen sin "den vakreste jula" i går, syntes den er så fin, men ingen julestemning ennu, nei nei, måtte bare høre på den, å klart man kan nyte dagene ellers å, ikke bare i advent og jul, hver en dag må ha litt gullkant...
Ser dere den gamle kakeformen der bak,står Hindu på den. den er kjøpt hos Nostalgika, hun har en salgblogg å ,stikk innom Nostalgikas uthus å gå på skatte jakt.den skal brukes til en julekake til jul, minner fra min barndom disse her, husker min farmor hadde den..


Jeg har også vært så utrolig heldig å vinne denne fine pungen fra Odd Molly, å den jeg vant den fra er skjønne gode AnnaMaria med bloggen ET Rød Monogram. å dere må titte innom henne om dere ikke har vært der, en herlig blogg med de mest skjønne bilder, ja hvem trenger interiørblad sier jeg, vi har så mange lekre blogger, å AnnaMaria har en i toppsikte.
tusen tusen takk AnnaMaria, den er så vakker, å den fant fort sin plass i min veske, blir brukt med glede...
to sider som er like fine, må si jeg gleder meg til denne uken her, det er meldt indian summer utover uken,håper virkelig det slår til,
ønsker dere alle en nydelig dag,
å lag litt gullkant på dagen hver dag..

28 comments:

Hulda said...

Så nydelige de røde og hvite koppene fra GreenGate er. Kunne tenkt meg noen slike til jul. :) Lekkert!

Viola said...

Nog var det alltid en gammal vacker kamera :) så fint porslin du visar, hoppas du har samma vackra väder som vi har, varit sommartemperaturer i helgen, ha en fin måndag, kram VIOLA

Barbros lille atelier said...

Nydelig servise! Helt til å komme i julestemning av:-)

Klem

Har en drøm... said...

Gratulerer med den fiiiine pungen;)
Den er lekker ♥
Jeg har og falt for den nye greengate serien i rødt, kjempekoselig;)

Ha en finfin mandag!

Klem line

Anne said...

Et nyyydelig servise og du får det ekstra fint fram med dine nydelige bilder..kjempekoselig!
Rødt trenger så absolutt ikke være bare jul.
Så flott pung du har fått !!
Helt lekker!
Øs pøs regn ute i dag,men vi venter med glede på hva værprofetene lover oss..la oss håpe det slår til !
Kos deg i dag !
Klemmer fra Anne

Solveig (Svingenslillehus) said...

Veldig flott, Sylvia! Så fine bilder av et vakkert service! Fin pung også :) Ha en nydelig dag! Klemmer

Bente said...

Heldige deg som vant den fine pungen hos AnnaMaria.
Dagene flyr iveg det er sikkert, men julen (som jeg er meget glad i) har jeg ikke i tankene ennå. Vi har deilige høstdager og jeg forsøker å gå til å fra jobb hver dag. Formen er dessverre ikke den beste, vonde plagsomme ledd, men det vet vel du mye om.

Ha en fin mandag Sylvia.
Bente

lavendel mio said...

Ja, disse koppene er bare såå lekker:) Det ble litt julestemning hos deg nå ja;)
Så fin pung du har vunne!!
Ønsker deg en nydelig høst uke, klem Hanne

Rosetta said...

Che belle immagini dolci Silvia!!!Un bacione,Rosetta

Gry Hege said...

De koppene der fra GreenGate var jeg å kjøpte meg på lørdag. Har venta på de en stund nå og gleden ble stor da jeg oppdaga at de var kommet. Blir liksom i så godt humør av å drikke av slike kopper.
Men likte også de lille koppene med prikker på....adventskopper :)

Gratulerer med pungen som du vant...den var nydelig :)

Rosor och Spetsar said...

Så vackra koppar och formen är underbar, men vi väntar lite med jul och njuter av hösten
Ha en bra vecka
Kram
Annelie

Anita Serine's livstil. said...

Hei

Da var jeg hjemme igjen fra Sverige.
100 FOR OVER LAKEN OG 50 FOR PUTETREKK Har også noen koppelhåndklår til 40, gamle melkeflasker , vaskebrett , + litt av kvart. tlf 95997322 ring meg så kan du komme ut en dag, etter onsdag for da er jeg på skolen

MissMette said...

Hei Sylvia :)
Så skjønn den pungen fra Odd Molly
du har vunnet fra AnnaMaria ღ og
superskjønne kopper fra Green Gate
Herlig farge, kan brukes hele året,
særlig fine til jul og sommer ღ
Ønsker deg en fortsatt riktig fin
uke, stor klem fra Mette :)

Linda said...

Virkelig lekkert servise fra GG!
Begynner å glede meg til førjulstiden :)
Ønsker deg en fin mandag.
Klem fra Linda

Blått til lyst said...

Delt glede er dobbel glede, og uttrykket "dag med gullkant" var godt. Klart vi må ha det!
Det var virkelig en lekker pung du har vunnet, og den passer sikkert perfekt hos deg *S*
Og snilleste Sylvia, vi skal kose oss de varme dagene som er meldt, det er sikkert! Klem fra Liv

salige lavendel said...

Så koselig å vite at du holder øye med meg, hihi. Og den kakeformen - sukk den var fryktelig lekker. Er det noe hun har flere av tro???Eller er den gammel så det er one-of-a-kind kanskje. Skulle gjerne hatt en sånn...
Kjempesøt pung også.

It's me said...

So great you won !!! nice !! beautiful that red green gate....enjoy a happy week...love from me....xxx...

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det var bra att den kom fram ordentligt, det går ganska fort med posten över gränsen. Så fin mugg du har, det är ett så vackert mönster i rött.
Hoppas solen och värmen kommer som dom lovar här också.
Kramar
AnnaMaria

Torilpia said...

Heisann :o)

Er enig med deg i at de koppene fra GG er kjempeflotte .. jeg synes nok også at de er litt "julete" og har ikke noe imot å supplere de røde jeg har fra før med noen slike :o)

Artig med den kakeformen .. fikk lyst på en god formkake nå .. :o)

Nydelig Odd Molly pung .. "power of a lover" .. den likte jeg :o)

Har Silje fått prøvd kameraet enda da? Ser ut som et studie i seg selv å sette seg inn i bruken av det - men så artig det må være å ha et sånt. Håper dere finner ut av rygg-problemene hennes - er forferdelig å plages så ung.

Ble lei meg da du skrev om den elleve-åringen .. huff .. bare barnet - for en verden vi lever i - det skal da ikke være sånn ...

Nei .. vi må i alle fall ta vare på våre så godt vi kan - og holde øyne og ører åpne .. kanskje noen trenger en håndsrekning en eller annen gang.

Håper på flere fine høstdager og det er heller ikke så veldig lenge til advent .. synes jeg da :o) Godt å ha noe å se frem til ..

Stor klem fra Toril ♥

Crinoline said...

Nydelig servise fra GG.Fikk litt julestemning hos deg,Sylvia.Gratulerer med flott premie fra AnnaMaria.Klem

My home is my Castle - by Kari said...

Ett sånt kamera har min far :))Det ligger innerst i et skap, tror jeg...

Nydelig servise :))

Klem,Kari

Vintage House said...

Hej
härligt fint porslin och grattis till vinsten den är så fin...
hoppas verkligen på värme och sol
kram
sandra

Ruths datter said...

Ja gled deg til Indian summer.Høres bra ut det. Du spurte om det var lett med flettestrikk. det er det faktisk når en blir vist skritt for skritt som i den boka jeg følger.Det dreier seg bare om å flytte masker. Faktisk julestemning hos deg i dag Sylvia. Og Elisabeth har jo den nydelige stemmen da.Gleder meg til jul jeg.Takk for at du minnet meg på deg.
God klem til deg

Sylke said...

Så fint serviset var, veldig dekorativt mønster! Ha en god uke :)

Klem

Helen said...

Herlig bilder du her har tatt - ikke sett det serviset før, enig er noe julaktig over det, men sikkert bare pga fargen...!

Nydelig Odd Molly portmonne du har vunnet, you lucky girl !!

God uke ønskes deg ;)

lisje astrid's husblogg said...

ELSKAR dette mønsteret til GG..
ØNSKAR meg ;)
Veldig koseleg og ja, julete ♥

Den Odd Molly pungen er berre såååå fin! Heldige du :)

Eg er så takknemleg for slike varme og gode ord frå deg ♥

Ønskar deg ei god ny veke!

Klem frå Astrid ♥

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Så søt den pungen din var..Ønsker meg også...Kamera i forrige innlegg var også helt hærlig:))God uke til deg,klem:)

Lavina said...

Lenge siden jeg har vært innom deg.. For en flott gammelt kamera. Jeg har en noe lignende. Temmelig gammel. Jeg skal leite den opp og finne en plass i stua når vi blir ferdig med oppussinga..

Serviset fra GG er nydelig.. Men jeg er langt i fra i noe julestemning det er jo høst... Bare denne uka...

Gratulerer med flott premie, den var flott!

Takk for din kommentar hos meg!