Thursday, September 29, 2011

Snart litt ferie..

Hei alle skjønne bloggere som titter innom, koselig dere likte grytelapp-kjolene på forrige innlegg. her er det bare en skoledag igjen av uken, å da er det å høstferie, syntes det gikk fort til den i år...
jeg skal en tur til London ,ja ikke alene, men folk blir i huset, kjekt med voksen sønn som kan passe dyra...
Her har varmen skikkelig slått til, det er vidundelig, tenk sommer ombestemte seg å kom tilbake..nytes hvert minutt..
Da vil jeg ønske alle sammen en riktig god dag,
er det noe jeg må ha med hjem fra London?
kos dere masse i varmen eller inne med tente lys.

27 comments:

Rosetta said...

Sempre belle atmosfere in casa tua!Deliziosi gli angioletti!Baci,Rosetta

Asbjørg said...

Vi har også en nydelig dag her i Trondheim,deilig med slike "sommerdager" sist i september!
Riktig god tur til London!

Helen said...

Du må selvsagt kjøpe med deg:
TE !!

God tur - and have fun ;)

PS:
Herlig, stillbilder du viser oss idag - helt bedårende.

Elzie said...

Det låter trevligt med en Londonresa. Hade gärna gjort det själv också.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilken söt liten änglarad, så fint dom sitter på hyllan. Och så roligt och åka till London, hoppas det är lika soligt och varmt där. Ha en toppenbra resa
Kramar
AnnaMaria

Har en drøm... said...

Hei Sylvia;)
Så koselig med Englandstur, skulle ønske det var meg;)

Kjekt med store barn som kan passe dyr og heim mens man er borte ja;)

Så nydelige de englene var, de som sitter på rad og rekke og koser seg, hihi ♥

Ha en kanllfin tur, blir spennende og se om det blir med noe fint hjem;)

Klem Line

Louise said...

Skönt med höstlov och ha en finfin vistelse i London!!

It's me said...

Owwww that angels !!!!!...love Ria...xxx...

Blått til lyst said...

God tur til London!
Det er nok mer enn én som misunner deg den opplevelsen *S*
Håper du får kost deg, spist god mat og opplevd mye.
Er helt sikker på at du kommer finne både det ene og det andre å fylle kofferten med... :-)
Reiseklem fra Liv

Hanna said...

Fint vitt.
Det låter trevligt.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Mette`s hus og hjem said...

Hei Sylvia :)
Så heldig du er som skal reise til London i høstferien, det er et sted jeg godt kunne tenkt meg å dratt til :)
Å like heldig er dere som har fått sommeren på ny. her regner det ned i bøtter og spann :)

Nydelige bilder du viser, vakker pynt å jeg bare elsker slike englebarn :)

Ønsker deg en kjempefin tur og kos deg masse
Klem Mette :))

Frøken Jægers Hus said...

Tusen takk sylvia!!! Så hyggelig å høre!!! Setter stor pris på alle dine hyggelige hilsener!! Var usikker på om jeg skulle skrive noe på bloggen om at jeg er med i JDL.. har ikke gjort det enda.. Synes det er litt flaut! Men stor stas!!!!!!

Karin said...

Hei Sylvia,så lekre bilder..Likte de englene som satt på rekke og rad. Nydelige! Her er det også fint vær nå.Vi bare nyter det så lenge det varer.Klem til deg fra Karin

Mette`s romantikk. said...

Heia Sylvia.
Kjempefine bilder. :))
Ønsker deg god tur til
London. Kos deg.
Klem fra Mette.

Bossa said...

Hei på deg. Ha en superfin tur. Her pleies langvarig forkjølelse. Bakholdsandgrep av virus midt i lykkerusen om nytt prosjekt. Kos deg i London. Klem :O)

blessedmom's simple home said...

Enjoy your time in London!
Blessings,
Marcia

Pia said...

En så söt rad av söta änglar du har!!!

Här i södra Finland har vi också sommar i dag!

Önskar dig en trevlig London resa!!!

Klem fra
Pia!

Amy said...

Hallo Sylvia!!
Koselig med London tur!! Jeg tro som noen andre skrev at te er et selvskreven MUST når du skal til England- de er jo konger på te!! Tro ikke du kan ta det hjem med deg- men å smake ordentlig fish and chips har jeg lyst å prøve en dag når jeg drar til London- og jeg skal en dag- det er på min list over plasser jeg har lyst å besøk en dag!! I en uke skal vi sette oss på fly til Roma- så vi har i hvertfall begynt på listen! Blir kjempe gøy, gleder meg masse som jeg er sikkert på du gleder deg til din tur- kos deg masse og nytt solen og varm været så lenge den være her i Norge :-))
Og JAAAAAA....det er såååå kjekt med eldre barn som kan passe hus og dyr- bedre hus og dyrevakt kan vi lete lenge etter ;-))))
God helg vennen- Klem fra meg :-)

Lavina said...

God tur til London og kos deg masse. Også med fine sommertemperaturer, vel fortjent!
Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Klem

annashusidingtuna said...

Hej!
Vad trevligt med en resa till Londodn, jag bara älskar den staden.
Jag kan tipsa om en underbar resturang.
Nu minns jag inte namnet på den men ska i stället försöka förklara var den ligger för den är lätt att hitta.
På oxfordstreet ligger det stora varuhuset Debenhamns, om du går på den sidan av gatan så kommer det en libanesisk resturang på en liten sidogata kort därefter, utanför står lejon (i betong så klart) och det brukar vara stora facklor som brinner.
Där ska ni beställa mixed grill!!
Fantastiskt gott och jättemycket mat, maträtt efter maträtt kommer in och lagom till de bär in köttet så tror man att man ska dåna...
Ha så kul!
Kram Anna

pysseltanten said...

Åh vad härligt med en liten London-tripp...:))
Ha det jättemysigt..
Kraaam Git

Änglarnas hus said...

Sötaste änglarna på rad!!

ha nu en riktigt härlig och förhoppningsvis solig helg!!

Kramar ifrån Sanne

Villmarkstausa said...

God tur til London. Titter nedover bloggen din. Mange hyggelige ting her...liker meg hos deg, jeg!

Thelma Louise said...

Søte engler små :-)) godis skålen er hos meg også :-)) god ferie :-))

KATE ♥ said...

God tur !
London er topp.
Klem

irina said...

Indian summer på Stjørdal også :) Så koselig du har det hjemm. Lunt og godt, det blir nok utrolig hyggelig å være der når høsten kommer. heldig du er som skal til London. jeg vil også !!!
Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg.
Håper du får en fin uke. Klem fra Irina

Alven said...

Hei :-)

Håper du har kost deg i London :-) Mye fint å shoppe og se på der :-) Har ikke vært der selv ,men skulle gjerne tatt turen :-)

Godt med store barn som kan passe hus og dyr :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

Klem