Wednesday, October 5, 2011

Hjemme igjen..

Hei alle gode bloggvenner,
ja da er vi hjemme igjen etter noen dager i London, vi hadde et fantastisk vær med 24-30 grader.
vi bodde på et Viktoriansk hotell, så koselig når en er i England, å oppleve engelsk stil med butler ved frokost bordet å klassisk musikk i rommet..
typisk viktoriansk, tunge gardiner å høyt under taket i små rom, jeg må si at dynene de har, ja de kan de bare ha...hihihi...elsker min dun dyne.
vi fikk med oss det meste av serverdigheter, men på London eye,ja da stod jeg på bakken, Silje å pappa tok en tur.
elsker London med all sin travelhet, men veldig glad vi bor i lille Arendal, for makan til stress å bråk, bare inne på kafe..hjelp å det surret..godt å komme hjem til stillheten å blå sjø, Themsen er grå, vi tok et cruise der,
litt kaldt å komme hjem er det,men åå så godt, skjønner nå all antistress artikler i aviser og blader, er jo et evig surr der,
å Silje fikk gå berserk på shopping, må si hun smilte fra øre til øre å alle vondter var nesten glemt en stund..
da må jeg rydde litt her å pakke opp,
ønsker dere alle en herlig dag, her skinner sola å livet..

23 comments:

Ingunn said...

Å, så koselig dette hørtes ut, Sylvia.
Det å glede barnet sitt,ja, jeg vet at Silje er konfirmert, he he... , er vel det beste foreldre vet :)
Og samtidig er det jo deilig å vite at vi skal hjem til vårt trygge, fredelige hjem.
Nå får dere kose dere med minnene.
Kanskje Silje har lagt ut bilder på sin egen blogg ?
Ha en fin dag.
Klem :)

Asbjørg said...

Hei,velkommen hjem!Flotte bilder fra London!Det er nok mye i det at borte bra men hjemme best!

Lavina said...

Velkommen hjem!

Ser ut til at dere hadde en flott tur! Mange fine bilder. Skjønner godt at du ville stå på bakken når de var oppe i høyden..

Er visst mye larm, men av og til kjekt å komme seg vekk. Man setter mer pris på å komme hjem til roen!

Ha en fin dag!

Hulda said...

Så herlig reise dere har hatt! Virkelig flott! :)

Helen said...

Velkommen hjem igjen, og det er alltid godt å komme hjem etter ferie, da setter man brått pris på roen, utsikten, ja ALT !

Men, London er HERLIG og noe helt eget, sysn nå jeg. Veldig moro å se så flotte bilder derfra - skal selv dit en tur neste år, med jenteklubben min, gleder meg alt !

Du, kan jeg få navnet på hotellet, for akkurat noe sånt kunne vi også tenkt oss å bo på !!
Ang dynene, du vet de trenger ikke dundyner der borte, blir aldri så mange minus grader, vettu ;) thiii
Samme i Italia også, der får du stort sett bare lakner og ett litt tykkere sengeteppe greie over deg...hehe

God dag ønskes deg ;))

Balke gård said...

Å så fin en høstferie dere har hatt!! Og du tok ikke London eye???;-)) Velkommen hjem igjen, skulle bodd nærmere så hadde du og barnebarnet ditt kommet på fest i lekestua dere også:-) Stor klem og håper dagen er bra, Marianne

Synnøve said...

Velkommen hjem:-)
London eye har du skullet tatt.
Var i London ei lang helg i fjor vi. Mye og se på, men det var veldig mye folk og bråk over alt. Er veldig glad jeg ikke bor i London.
Var du på Herrods? Det var litt av en opplevelse syntes jeg. Slapp og handle så mye der,hehe.

Klem

RoseSommer said...

Så deilig med litt ferie, og SÅ deilig å komme hjem igjen! Kjørte nettopp naboene til toget; de skal på langtur til Kina og Japan. Nesten jul når de kommer hjem. Spreke pensjonister!
Neste gang du får anglofile følelser får du dra til Stansted og videre til Cambridge istedet. Mye, mye roligere, massevis av kafeer og endel shoppingmuligheter der også. Men kan ikke love like fint hotell, da. Velkommen hjem!

Linda said...

Godt å komme seg vekk litt, men enda bedre å komme hjem igjen :)
Fine bilder du viser.
Vi var i Paris i fjor påske. Byen var nydelig, men du verden så mye bråk og ståk fra trafikken..hi hi.
Klem fra Linda :)

Anita Serine's livstil. said...

Velkommen hjem, fine bilder fra turen, var i London en uke med jobben for noen år siden, der er et eldorado av butikker , men borte bra og hjemme best.

It's me said...

Welcome home !! London is great !!...love from me...xxx...

Bossa said...

Velkommen hjem til oss igjen. Klem :O)

Elzie said...

Borta bra men hemma bäst! Det stämmer så gott. Men kul att komma iväg lite och sen hem till ron där hemma.
Ha det så gott.
Kram Elzie

Cosmos said...

Så deilig med London tur
Kan tenke meg at du har kost deg
Hørtes varmt og godt ut

Sylke said...

Det hørtes ut som en fin tur :) Velkommen tilbake!

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Så kjekt å få komme til London og i tillegg være så heldig med været!! "If you are tired of London, you are tired of life" er det noe som heter. Her er det noe for en hver smak. Jeg må alltid ha med meg en musical. Men borte bra - hjemme best!!!!
Kos deg med minnene og ha en god natt:-)
klem:-)

Pia said...

Du har säkert haft det som en kunglighet...! Flott!!!

Önskar dig en fin höstdag!
Klem!
-Pia-

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Välkommen hem, ser att ni haft det bra. Kan väl tänka mig att det är full fart överallt i London, jätteroligt och göra en resa, men alltid skönt och komma hem. Roligt och se dina bilder.
Kramar
AnnaMaria

Bestemor Drillo said...

Så fine bilder fra en tur som sikkert har vært uforglemmelig!
Men det er bestandig godt å komme hjem til sin egen hule!
Ha en fin helg Sylvia! Klem fra bestemor!

Hespe said...

Så kjekt med London besøk!!! London er favorittbyen min, byen som har ALT!!! Er selv begynt å glede meg til jeg skal over i midten av november!!

Ha en fin fredag og flott kommende helg!

Klemmer fra Hildegunn

Hanna said...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Maliva`s verden said...

Jasså du har vært på reisefot du også....skjønner på bildene at du har hatt noen herlige dager. Hotellet ser jo også veldig bra ut da..ellers må jeg si at jeg nyter bildene fra uteplassen deres....kjenner neste sjølufta helt hit kan du si. Men frost allerede...synes det er altfor tidlig jeg da men..Ønsker deg en fin helg Sylvia. Klem fra meg

Mogi`s Cottage said...

Hi Sylvia, wonderful pictures from London. I visited London very often and I hope thast I can make it next year again. We always were there at the end of November for christmas shopping.
Have a nice sunday evening and a beautiful week
Love Tina