Wednesday, December 14, 2011

10 dager til jul.

klarte å laste opp et bilde i dag, men flere fikk jeg ikke til,
bildet er fra kjøkken vindu, jeg har brukt et koppehåndkle fra GreenGate, enkelt å veldig jul, har en hvit kappe øverst fra jdl,
se å grønt det er ute!!
jeg har vasket å ryddet litt til jul, deilig det,
har vel egentlig sagt at nå er jeg ferdig til jul, må si det til meg selv høyt,hihihi,
eller så blir en aldri ferdig, så nå fremover blir det mest kos,
litt baking av serina kaker å kransekake,
dagene går såå fort nå,
er dere ferdige til jul?.
jeg har fortsatt store problemer med ustabilt nett, så dere må unnskylde om det
ikke kommer hilsner fra meg,
jeg prøver å stikke innom dere alle,
men vanskelig å få lagt igjen hilsen.
da ønsker jeg dere en nydelig dag

12 comments:

Rosetta said...

Sylvia,bellissima questa stella vicino alla finestra!Baci,Rosetta

Hulda said...

Så fint bilde fra vinduet. Flott med den rødrutete gardinen. :)

Linda said...

Flott gardin og stjerne! :)
Er stort sett ferdig, skal bare lage en delfiakake i helgen...mannens favoritt!
Kjedelig med tregt nett, håper det ordner seg!
Klem fra Linda

Helen said...

Likt som ut fra kjøkkenvinduet mitt på Tjøme...grønn JUL !

Men, jeg har ikke vært så flink som deg til å pynte der, kun hengt opp store pepperkake hjerter.

Veldig koselig med rødrutet kappe, og det av et kjøkkenhåndkle !! Fin idé - nyt tiden frem til jul, da skal man kooooose seg, på gjensyn !

Har en drøm... said...

Så koselig med røde gardiner ♥
Og så lurt og bruke koppehpndkle!!

En riktig god og fin adventstid og jul til deg og Sylvia, så håper vi nettet holder seg bra;)

Ha en finfin dag!

Klem Line

RoseSommer said...

Så smart å bruke GG-håndklær til gardiner. Jeg bruker mine til duker, for de har jo så fantastisk fint mønster. Men jeg kan også henge opp kafegardiner på kjøkkenet, så kanskje det blir GG-gardiner på meg også etterhvert!
Og så fint du ikke stresser til jul! Kos deg videre.

Mette`s interiør og kreativiteter. said...

Hei.
Så koselig et kjøkkenvindu. :))
Håper det ordner seg med dataprobl. Prøv å skift nettleser,kanskje det blir bedre da.
Klem fra Mette.

Tino said...

Så koselig det var i vinduet ditt. Henger litt etter med alle forberedelser dette året, har vært så mye annet å styre med. Men det viktigste er jo å kose seg sammen.
Ønsker deg fine førjulsdager videre,
Klem T

Asbjørg said...

Hei!Så koselig det er i kjøkkenvinduet ditt!Ser jo sommerlig ut hos deg,vi har snø og is,skulle gjerne sluppet det jeg!Ha det fint!

Den Grønne Baljen said...

Kjempe fint ble det... ekstra koselig at det er rødt-__Likte veldig godt adventstaken din også.:

kerstin

Bente said...

Kjempefin gardin. Så lurt å bruke kopphåndkle. Veldig kos bilde.

Klem Bente

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Jag har också rutig gardin i köket och det är så fint tycker jag.
Nej då här är det inte klart till jul än vet inte det blev sent allt i år känns det som.
Får ta den här helgen nu och göra klart.
Jag önskar dig en fortsatt bra vecka
Kram Lena