Friday, December 16, 2011

Deilige dager i desember

16 desember, å det nærmer seg nå til selveste julekvelden, gleder meg til dagen er her,
blondegardinene er kommet opp, å en julemus,ny av året har funnet seg sin plass på puten,
Maileg nissen liker å sitte ved peisen, syntes det blir så koselig med røde detaljer,
elsker den gammeldagse stilen,med røde ruter å blonder, å hvite tulipaner.
klart det blir tid til en hvil å, da lager jeg en espresso å setter meg ned her å nyter..
så en glad nyhet...vi har hatt besøk av telenor i dag å de har fikset linjene, ikke rart vi har hatt problem, en ledning utenfor huset vårt hadde fått en stygg brist i stormen, nå er ledning byttet å hus tlf funker igjen, nettet er oppe, men liten fart, får en ny ruter over helga, så da er alt i orden igjen.
jeg pynta jule tre i går, så koselig nå, ja tenk det er 4 søndag i advent denne helgen,
nyt stunden og dagen,
vi blogges

26 comments:

It's me said...

Your home look so sweet !! ...love from me...xxx...happy weekend...x

Asbjørg said...

Så koselig det er hos deg!Nyt kvelden!

bodil said...

Hei.Så fint du har pyntet koselig.Jeg å synes det er så fint med rødrutet og blonder nydelig.Det minner meg mye om bestemor på landet som vi kalte henne.Ja nå går det fort fram til juleaften.Kos deg masse i førjulstiden å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

sologbolig said...

Så koselig og fint pyntet. Herlig julemus og Meilegnisse. Vi har henta juletre i ettermiddag, snø og fint. Men formen er dårlig, så nå har eg lagt noen timer. For tida orker eg kun å gå på jobb, så heime blir ingenting (nesten da) gjort. Men det blir jo jul alikevel. Ha ein fin fredagskveld. Klem.

Fru Strøms Kvardagspussel said...

Koselig julepyntet hjemme hos deg, flott med røde detaljer. Julmusa var nå bare nusselig :) Ønsker deg en god helg.
Hilsen Fru Strøm

Jatte said...

Hei sylvia:)

Så herlig julestemning du har skapt, å de figurene i innlegget under her er såååå skjønne♥

Ha en fin adventshelg,
KLem Jatte♥:)

Ruths datter said...

Det var en koselig titt inn til deg igjen Sylvia. Koselig pyntet med duker og nisser. En fryd å se på.
Klem

Blått til lyst said...

Du gjør det alltid å velstelt og koselig. Lag på lag med nydelig strøkne duker. Det ER pent når alt er glatt og fint!
Det er godt vi har jul på denne tiden, det ville slett ikke vært den samme energikilden å ha den midt på sommeren. Stakkars australiere.... *S*
Godt de fant feilen og dere fikk igjen nettet!
Førjulshilsen Liv

Beth said...

Nyyyt dette årets aller siste adventshelg i det koselige julepyntede hjemmet ditt!

Klem...

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Härligt att det ordnat sig med nätet, inte konstigt att det krånglade. Så julfint du gjort, jag tycker också om lite rött till jul. Julmusen är så söt, så gulligt med såna figurer.
Varm kram till dig vännen
AnnaMaria

Vintage House said...

Hej
Så härligt juligt hos er...
Skönt att allt fixade sig,,,
ha det så mysigt
kram
sandra

Elzie said...

Vad fint du gjort. Ja, jag tycker också om rött till jul.
Ha en fin julvecka.
Kram Elzie

Anita Serine's livstil. said...

Hei

Ønsker deg en god jul.
Må vente med Give away til etter jul håper du hjelper med da:) her har vi vært litt syke og jeg jobber i julen.Men snakkes etter jul, så kan du se på det jeg har å selge.Klem

Lavina said...

Jeg ønsker dere en riktig god jul, og jeg ser at du har pyntet så fint!

Juleklem

Helen said...

Jeg er også glad i de røde detaljer i julen, sånn helt hvit jul er ikke min grei....

Super søt med rødrutet duk og søt mus på stolen ;)

Ønsker deg og dine; En riktig GOD JUL !! Nyyyt og kooos seg ;)

Karl Halvorsen said...

Hei Sylvia!
Måtte innom for å takke deg for følget i året som snart er historie. Alle fine opplevelser i ord og bilder som du har servert, fulgt av inspirasjoner og nyttig veiledning.

Håper dere får ei fin og fredfylt jul, og at deres forventninger blir innfridd. En av de som står øverst er det vel ikke vanskelig å tenke seg. Håper det lykkes og har dere fortsatt med meg i mine tanker.

God og fredfylt jul til dere alle sammen!

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ønsker deg og dine en fredelig og god julefeiring!

Klem Cathrine :-)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

GOD JUL Sylvia, tack för att du är en så fin bloggvän.
Julkramar ♥
AnnaMaria

Torilpia said...

Hei vennen ♥

Ønsker deg og dine ei riktig god jul og julefeiring - samt et superdupert nytt år .. :o)

Stor klem fra Toril :o)

Pia said...

Önskar dig en riktigt mysig, varm och god JUL Sylvia!!!!

Klem!!!

Pia said...

Önskar dig en riktigt mysig, varm och god JUL Sylvia!!!!

Klem!!!

Elzie said...

God fortsättning önskar jag er.
Kram Elzie

Hanna said...

Ha en fin fortsättning!
Kram
Hanna

KATE ♥ said...

Godt nyttår Sylvia.

Elzie said...

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!
Kram Elzie

Tino said...

Jeg vil takke for hyggelig bloggvennskap i året som er gått, og ønske deg og dine et riktig Godt Nyttår!
Nyttårsklem T