Tuesday, December 13, 2011

Her er jeg igjen.

Ja , jeg er her ennu, hihi, men har vært uten nett i 13 dager, å det er fortsatt veldig tregt,
men skal prøve å lage et innlegg senere i dag, men ville bare innom fort å si at jeg er her,
håper dere har fine dager frem mot jul,
dagene går fort nå, vi har fortsatt ikke snø, å det er jeg fornøyd med,
men vi har hatt og har mange stormer, så nettet funker dårlig,
å i perioder blir vi helt borte,
nyt dagen,
her har mannen fødselsdag,ha det godt så lenge
Publiser innlegg

en kake er i ovnen. å noen gjester kommer i kveld,

18 comments:

Turid said...

Så fint at du er tilbake;) Kjedelig når nettet blir borte:(

Jeg er også tilbake...tror jeg:) Etter en lengre pause...

Ønsker deg en fortsatt fin adventstid!
Klem;)

♥ Carpe Diem ♥ said...

Har sett at det har vært
lite aktivitet her hos deg.
Håper du får netter
helt i orden snart.
Ønsker deg en fin dag i adventa.
OG med selskapet til din mann.
HIPP HIPP :)

Monica said...

Herlig å ha deg tilbake vennen:) er selv litt til og fra blogginga, av og til må jeg bare prioritere den bort litt, men er plutselig tilbake:) ønsker deg en riktig fin dag:) klem

karlhalvorsen said...

Godt å se at det har vært nettet det har vært noe galt med, og ikke deg. Forresten, du er jo ikke den eneste som ikke har vært så mye på nett ei stund. Det gjelder mange, også meg.

Fint å se deg igjen, så får jeg med det samme ønske deg ei fin førjuls tid også. Håper dagene og formen passer sammen, for deg og dine.

Hagen i Grubba said...

Lykke til med selskapet! Og gratuler mannen med dagen! Selv har jeg forøvrig krysset alt jeg har i den siste tiden for at nettet skal holde. Stormene, med orkan i kastene, har kommet og gått i flere uker nå! Og det er liksom best å ha nett når en har nettbutikk :)

Lykkeliten said...

Godt å "se" deg igjen!

Klem Lykkeliten

Hyacinth Bucket said...

Det er ikke morsom å være uten nett,vi har også haft en del problemer med nettop det.
Her stormer og regner det og de lover at storm med orkan styrke er på vej igen...det er 3. gang på kort tid.
Vores flagstang og et par træer har knækket i den første storm.

Så man kan ikke få meget julefornemmelser når man ser ud på græsplæne der fremdeles er grøn.:-)

Tillykke med manden, vi holdt fødseldag i søndags for min datter der fyldte år i går den 12..:-)

Hej fra Lisbeth

Bente said...

Klart at jeg har savnet deg Sylvia.
Hyggelig å se at du fortsatt er med. Stormene har jo rast over fjorden til oss på den andre siden også.
Idag regner det og det blir nesten ikke lyst. Trist vær, jeg vil heller ha snø.


Bente

RoseSommer said...

Nå håper jeg alt ordner seg med nettet ditt, så vi får fulgt med på julefoberedelsene dine! Sees!

Helen said...

Først, så koselig å finne innlegg hos deg !

SÅ - gratulerer så mye med mannens bursdag, og lykke til med kaken, kos dere ikveld ;)

Ikke noe snø på Tjøme heller !

My home is my Castle - by Kari said...

KOselig å ha deg tilbake Sylvia :)
Gratulerer med mannen..

Klem,Kari

Har en drøm... said...

Heihei, godt og høre at det står bra til;)
Er så kjedekig uten natt altså, i 13 dager, da hadde jeg blitt GAL, hehe;)

Ha en fin feiring av mannen ♥

Klem Line

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis till din man. Och hoppas nu nätet fungerar hos er, trist och vara utan dator.
Lussekram
AnnaMaria

Havfruen said...

Grøss...13 dager...håper det ordner seg og at alt funker skikkelig!!! Så på FB at du hadde nettproblemer:)
Grattis til mannen, ha en fin feiring:)
Klem fra meg:)

It's me said...

Congratulations with your husband..!! hope you are back soon ....love from me....xxx...

Blått til lyst said...

Hyggelig med et lite livstegn fra det, og det var jo godt det ikke var noe "verre" enn sviktende internett som var årsak til fraværet *S* Og ja, vi er nok mange som har savnet innleggene dine!
Fortsatt god førjulstid - klem fra Liv

Mamsens hus said...

Hei :)
Koselig at du er tilbake!
Gratulerer med mannen. Ønsker deg og dine en fin adventstid videre. :)
Klem

Alven said...

Hei :-)

Godt å få ett livstegn fra deg :-)Kose dere med kake og gjester :-)

Ønsker deg en flott førjulstid :-)

Klem