Tuesday, January 10, 2012

Dagene

Oj som disse dager forsvinner, vi er alt på 10jan, jul og nyttår ble feiret med venner og familie,
vi hadde fine dager, å noen travle,sånn er det vel for alle, Norges lover er funnet i en bruktbutikk, tok den frem til jul men den skal få stå ,syntes den passet der,
dette nydelige fat fikk jeg til jul, så skjønt. må jo vise litt gaver..
å peiskos og tente lys er det mye av om dagen og kvelden,
men har dere merket det er lysere om kvelden nå?
her er ikke mørkt før 16.30. så deilig når en merker det,dagene blir lengre.
denne fine relief fikk jeg av en herlig dame fra byen vår, såå vakkert, blir litt hopping frem og tilbake på dette innlegg, å det er akkurat sånn dagene er om dagen,
jer elsker disse glass klokker, lager små eventyr i dem,blir stadig byttet om, vi ar mange glassklokker!!
denne her er stor, det runde etui,ja inni der ligger vår vielse-attest, together forever står det på det, et koselig minne å hyggelig at det er til pynt.
denne skjønne gruppe og potte/lykt er kjøpt i skien hos mester grønn, så vakker, kn brukes til lys når blomstene ikke er mer, er den ikke vakker?
Her ligger Simba masse på denne tiden av året, han blir litt lat om vinteren,
vi har vært eldig med vinter i år, lite snø, ikke så kaldt, men noen ekle stormer har vi hatt besøk av, det har gått bra,
nå må jeg gå å pakke,ja.. er på vei til London snart, å der er det salg, så stor koffert er med.
ble noe forvirret innlegg, men sånn er livet akkurat nå.ler..
en fortryllende dag alle sammen, setter så pris på dere,
skal prøve å blogge litt oftere,

26 comments:

tove said...

Koselige Bilder. God tur til London, heldig gris. Jeg drar om kort tid til Berlin. Aldri vært der før. Blir fint.
Klem TOve

It's me said...

Beautiful pictures!!...have a nice week darling.....love from me...xxx..

Helen said...

Alltid så nydelig bilder her hos deg, du har et sååå koselig hjem ;)
Utrolig flott å se de klokkene dine, og det med vielses attesten inni...thiii....romantisk.

Tror mange er glad for den mildere vinteren som har kommet i år...kontra ifjord. Jeg har dog rømt fra den, igjen, og er på varmere breddegrader, dog det er liksom vinter her og, bare at den er grønn og med mye sol !!

Koooos deg i London, en av mine favoritt byer, og til shopping, oh yeah, vi snakker shopping heaven ;)
Pass bare på penga, de flyr unna....hehe

Godt nyttår !

Lavina said...

Koselige bilder, som oser av hygge.. God tur på shopping, og kos deg masse..

Er enig i at dagene er lengre og lysere.. Det gjør så godt for sjela at det går mot våren..

Ha en fin dag..

Klem

Anne said...

Så kjekt at du var her igjen !
Ja,det er deilig med lysere dager..
mens vi venter er det fint å kose seg inne.
Peiskos og lys ,det hører med.
Spennende med små eventyr i de nydelige glassklokkene dine !
Enig med deg..dagene går i rasende fart sånn litt fra det ene til det andre ..
Heldige deg som skal til London..
jeg må vente til mai, men da drar jeg sammen med de to jentene mine ....gleder meg !
GOD TUR !
Klem Anne

Rachel said...

Du har det bare så nydelig Sylvia, jeg gleder meg til den dagen vi får eget hus igjen så jeg også kan göre fint! Klem

Magdalena said...

fine ting du viser, flot fat du fikk til julegave1
pusen er skjønn, de har sine favorittstedetr...
håper det ikke stormer mer i vinter, nok no!
kose deg videre i vinteren, hver dag blir lysere nå fremover!
klemklem :))

Mormor said...

Herlige bilder og nydelig pus!
Norges Lover har jeg også, arvet etter mine foreldre. Men den er bortgjemt sammen med mange andre gamle bøker. Kanskje den skal få komme fram i lyset?
Klem fra Inger

Linda said...

Nydelige bilder!
Ønsker deg en fin tur til London :)

Havfruen said...

Koselige bilder Sylvia.....Simba ser ut til å nyte late dager:)
London og shopping.....åh.....herlig:)
Ønsker deg fine dager, klem fra meg:)

My home is my Castle - by Kari said...

Nydelige bilder som alltid her hos deg :) Og så flotte de klokkene dine er... !
Jeg er så glad for den milde vinteren vi har, håper det fortsetter sånn jeg :)

Ha en fin dag Sylvia
Klem,Kari

Mamsens hus said...

Vakre bilder fra ditt flotte hjem.
London er en flott by,
ønsker deg en riktig god tur!
Klem

Ruths datter said...

Det var et koselig innlegg Sylvia.Fatet du fikk er bare knas.Jeg skal også til London, men ikke før til april. Gleder meg.
Klem

Elzie said...

Vilka fina gåvor du fått. Ja, nog är det skönt att man märker att det blir ljusare. Och det här året verkar flyga fram precis som de föregående!
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

Amy said...

Hei Sylvia,
Sa det faktisk i dag at tiden flyr! Vanskelig å tro at vi er midt på januar i det ny året!
Har vært en merkelig vinter ja, vil heller ha ordentlig snø og kulde enn regn og storm og is..uff å meg...
Kos deg veldig i London- kan tenke meg du finne noe utrolig tilbud der ja :-) Blir spennende å se hva du finne der :-) God tur og klem fra meg :-)

Simones Country Home said...

Hei på deg Sylvia. :o)

Koselige bilder da, mye fint du har fått. Å for en kosepus da. :o)

Klem Simone

Fru Strøms Kvardagspussel said...

Du har masse fint å kose deg med. Simba ser ut til å trives nå når julståket er over (hi,hi).Ønsker deg en trivelig tur til London.

Rosor och Spetsar said...

Låter härligt med en resa till London.
Fina glasklockor du har, visst är det fint och dammfritt - jag gillar också dessa klockor
Ha en fin helg
Kram
Annelie

Berit said...

Hei Sylvia og Godt Nytt År !

nå er det lenge siden jeg har vært innom her.. håper alt står bra til med deg og dine.. god tur til London : )

Hilsen Bea oppe i Tromsø : )

Vintage House said...

härliga bilder och vackert med glasklockorna ...
London låter inte fel....

Skön söndag på dig..
kram
sandra

Blått til lyst said...

Koselige bilder med nydelige detaljer - du er deg selv lik - alltid så flink til å stelle og pynte.
Skjønner godt Simba - kunne godt tenkt meg å krølle meg sammen en lun plass i stedet for å legge i vei på glatte veier og isete fortau *S*
Godt tur til London, om du ikke alt er der *S* Klem fra Liv

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei sylvia!
Nydelige bilder, og hyggelig med peis, ja! Ønsker dere en god tur til London og "shop till Y drop!"

Klem Cathrine :-)

Alven said...

Hei :-)


Mange fine ting :-) Deilig med lysere tid nå :-)
Likte så godt relifet ditt og fatet :-) Lekkert!

Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

Alven said...

Hei :-)


Mange fine ting :-) Deilig med lysere tid nå :-)
Likte så godt relifet ditt og fatet :-) Lekkert!

Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

lavendel mio said...

Hei
vakre bilder fra ditt koselige hjem:)
Og pusen lever det gode liv ser jeg;)
Go uke til deg, klem Hanne

Hulda said...

Så nydelig den peisovnen din er, flotte detaljer der. Kjempefin kurvlykt på hylla. Likte også døra så godt. Nydelig.