Thursday, January 19, 2012

Gasskomfyr.....så kjekt..

Ja som jeg sa igår, så var jeg litt skeptisk til gasskomfyr, men nå går dette som en lek, litt spent første gangen, så da satt jeg meg i stua og lot Silje og pappa ordne den første middag, å det gikk jo lekende lett, så nå er det ingen problem, å kjøleskap er fylt til randen med mat,
Silje er så flink å trene, en veldig hard trening .6 t om dagen, så hun er helt uten energi om kvelden,
men klar hver morgen kl 10..
Helgen har hun fri, de er så flinke her, vi lærer masse.
ja vi er i England for dette,
dagen før vi dro var himmelen sånn, nydelig speiling i vannet..
å Timmi så sånn ut..var litt lei seg, skjønte at vi dro, men det er folk i huset hele tiden så han har det bra,kjekt med snille svigerforeldre og voksen sønn,
ha en fin dag, prøve å få tatt bilder fra stedet vi er fra til helga,
men sånn ellers i hverdagene er det trening og støtte til Silje som har prioritet,

14 comments:

Blått til lyst said...

Så fint dere har funnet fram til et opplegg som kan hjelper Silje og at der er sammen om å forstå og gjennomføre tilbudet! Godt dere får tid og anledning til å oppleve England også. Alle gode ønsker til dere - klem fra Liv

Synnøve said...

Nå har jeg lest litt av bloggen til Silje..og sitter her med tårer i øynene. For ei tapper, fin og tøff jente du har, Sylvia.
Så bra at dere fikk tilbud om behandling i england. Håper det virker.
Klem Synnøve

Helen said...

Det morsomme med gass, det går sååå mye fortere å lage mat ;)

Så flink Silje er, 6 timer med trening...wow...ikke rart hun er sliten når det er omme!

Lykke til og stå på - håper dere kan kose der i helgen, ciao herfra

Mamsens hus said...

Så flink Silje er, 6 timer er lang dag!
Vakre bilder du viser. :)
Klem ,klem

sologbolig said...

Så bra å få en slik mulighet. Lykke til alle sammen, håper det blir en flott tid til tross for mye trening. Ha ein god dag. Klem.

Turid said...

Flinke jenten!
Ønsker dere masse lykke til!

Vi har gass på hytten, var skeptisk ja...men begynner vel å bli litt vant nå:)

Riktig god helg!

Uttan said...

I dag lagar också jag mat på gasspis för vi är i husvagnen i helgen och jag gilolar gasspisen snabbt och så bra. Jag har sagt att nästa spis jag ska ha i köket vill jag också ha både vanliga plattor och med gas.

Trevlig Helg!
Kram!

Hanna said...

Ha en fin helg!
Kram
Hanna

Balke gård said...

Kjære vennen min, altfor lenge siden, jeg har slik problem med blogger... Håper dere får kos dere innimellom slaga, jeg bøyer emg i støvet for den jenta, 6 timer hver dag? Ufattelig flink!!! JEg ahdde gasskomfyr før, likte det kjempebra, eneste er at man 1. kan gå tom for gass når gjestene ankommer om ti minutter og sausen ikke er kokt..;) og 2. at det er vanskelig å rengjøre skikkelig, syns det er så vanskelig med de ristene og blissen etc. Jeg falt derfro for gassens raskhet og keramikkens renslighet, som mitt beste tips: induksjonstopp:) Ha en fin søndag, nyt fridagen til fulle. Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Timmi ser lite ledsen ut, dom känner på sig när dom inte får följa med. Hoppas det kommer hjälpa Silje, det var mycket träning. Jättefin spis du fått också, gas verkar toppen.
Varm kram
AnnaMaria

Romantikk-takk. said...

Hei Sylvia.
Flinke jenta di,6 timer,tøft altså. :)) Så fantastisk å få denne muligheten også. Hun er tapper.
Klem fra Mette.

Bestemor Drillo said...

Lykke til for dere alle !
Tenker på dere!
Stor klem!

Vintage House said...

Lycka till och hoppas det går bra...
varm kram
sandra

Maliva`s verden said...

Hei vennen....så godt å høre at det finnes bedre alternativer til å hjelpe dattern din. Håper det går bra med henne....blir en skikkelig mor og datter tur dette her da. Nå skjønner jeg jo at du blir fristet til å kjøpe med deg masse hjem. Lykke til videre med behandlingen....og takk for spennende reisebrev. Klem fra mæ