Wednesday, January 18, 2012

På plass

ja d er vi på plass i England, dagene går, her er regn i dag, byen vi er i heter Woodbridge, en koselig forstad til Ipswish, vi har vært på Pub å spist de nydligste retter, skal nok få tatt noen bilder etterhvert, men foreløpig er det ikke så mye å blogge om,
tror nok helgen vil forandre på det.
sist helg var vi i London, å shoppet,
vi som kommer fra en liten by, ja vi blir ganske surrete i hodet å slitne,
Woodbridge ligger ca 3 t med tog og buss fra London,
vi er her pga en klinikk som vår datter Silje skal trene i,
ei tøff jente vi har,
å vi blir eksperter på rygg, disse folka her kan sine saker,
vi leier et hus her, et ganske moderne et,
jeg syntes det er skummelt med gass, men det går seg vel til,
huset er varmt og lyst, jeg har såklart kjøpt blomster å satt i vindu..
Hjerte på bilde i dag fikk jeg av ei god venninne til Jul,
det er fra Hjerter.no så nydelig..
da vil jeg ønske dere alle en riktig god dag,
å kommer nok tilbake med et innlegg herfra snart..

16 comments:

Hulda said...

Ha en fin ferie! Hjertet er nydelig.

Helen said...

Ikke vær redd for gassen, det er bare uvant, vettu ;)

Er nok mye mere vanlig i Europa enn lille Norge.... ser i Italia også, der er fyring med gass, samt gasskomfyr, så joda man blir vant med det.

Lykke til med behandling til Silje, så håper jeg været blir bedre og dere får ett hyggelig opphold.

Skal over dit jeg også, til helgen, besøke familie som bor i nærheten av newcastle ;)

Ciao

Mormor Inger said...

Ha en fortsatt fin Englands-tur og lykke til med datters behandling!
Nydelig hjerte ♥

Klem fra Inger

Har en drøm... said...

Så koselig det høres ut:)
Koselig for Silje og ha dere der sammen med henne:)

Kos dere masse ♥

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så roligt och vara ute och resa, ha det så bra i England.
Kramar
AnnaMaria

Synnøve said...

Lykke til med behandlingen av jenta di. Det er vondt og være mamma, når barna våres ikke har det godt. Det vet jeg alt om.
Gass høres skummelt ut, men det er vel trygt. Er vel det at vi ikke er vant med gass.
London synes jeg er en slitsom by.
Kjempefint smykke. Jeg er så glad i smykkene fra Hjerte.

Tusen takk for koselig ord på bloggen min. Jeg ble rørt jeg:-)
Klem Synnøve

Bente said...

Å Sylvia så tøffe dere er og spesielt datra di.
Det er mye å oppleve rundt i England hvis dere har mulighet. Min yngste datter studerte 3,5 år i Cheltenham som ligger vest for Oxford. Vi hadde mange turer dit i de årene.

Håper oppholdet gir dere gode resultatet og ønsker dere lykke til.

Bente

It's me said...

Have a nice time in England darling !! enjoy...xxx....

Mamsens hus said...

Lykke til med behandlingen!
Håper dere får mye ut av oppholdet. :)
Nydelig hjerte du fikk.
Jeg er ikke glad i gass selv, så forstår deg godt. Men det er sikkert bare en vanesak. ;)
Klem, klem

Ruths datter said...

Så flinke dere er som reiser helt til England på behandling. Ønsker dere lykke til.
Klem

Ruths datter said...

Så flinke dere er. reiser helt til England for behandling.Ønsker dere lykke til.
Klem

Hespe said...

Heldige du som nyter dagene i England!!! Kos deg masse med ferien, og så gleder jeg meg til bilder etterhvert :)

Klem fra Hildegunn

Tovepia said...

Hei Sylvia, håper virkelig det går godt med din datter og at dere får nyte oppholdet alle sammen.
Masse lykke til!!
Klemmer fra meg;)

monica89 said...

Hei igjen Sylvia.
Bloggen din er fremdeles like fin:)
Håper du har det bra :)

Hilsen Monica og hundene ;)

Bossa said...

Hei på deg. Lykke til med behandling, gass og vær. Klem :O)

karlhalvorsen said...

Så fint at dere er på plass og har kommet i gang. Ønsker dere lykke til og sender mine tanker til dere. Sikkert spennende for dere og ikke minst for Silje. Tøffing det. Hils så mye og lykke til videre.

Så kunne det jo ha vært koselig å se noen bilder fra strøket også da. :) Noe må jo du også gjøre, når du slipper å lage middag. :)

Håper dere kan få noen avslappende dager også, det kommer nok godt med i spenningen.