Friday, February 3, 2012

Blir dere med på antikvitet marked?

Vil dere være med å se? ja sist helg kjørte vi tur uten kart, bare for å titte, da vi hadde kjørt et stykke sa jeg, det hadde vært så gøy å finne et brukt eller antikkmarked som er åpent, å det var ikke langt vi kjørte før dette skilt stod langs veien, så her svingte vi inn..

å vi ble ikke skuffet, blir et bilde ras av noe av det vi så, vi fikk lov å ta bilder så mye vi ville, å de hadde så mye fint, et stort hus fullt av absolutt alt, jeg har aldri sett maken.
denne boken fristet, er et gammelt foto album fra 18oo tallet, så forseg gjort med bilder å tegninger , fra london, men men det blir for tungt for min koffert,
å dette fatet, nydelig ikke sant, ikke dyrt det heller , men skikkelig tungt.
å et stort rom med bare gamle vakre møbler var det, se denne stolen, kunne godt hatt den ja.
men dette ble med hjem, egge sett, så vakkert, skal vise mer når jeg er hjemme av dette,
nydelige porselenskopper å masse sølv og krystall i hyllene her,
det var meter på meter av herligheter, moro å se,
tror nok dette er alle bloggere sin drøm å få gå på noe sånt, du finner garantert noe du ikke har,
de har jo så mye fint her, å masse, ja nå er det helg igjen å vi har 2 dager fri,
om været holder så blir det nok tur denne helg å,
vi har sol å blå himmel her, litt kaldere er det blitt -1 å vind,
jeg har noe vansker med å få lagt igjen hilsen hos noen av dere, men jeg titter innom, å hele kommentar feltet forsvinner, tror det har noen med dette nettverk å gjøre, vi har trådløst ganske dårlig,
da må dere ha en nydelig helg alle sammen,
ta godt vare på hverandre i kulda,
bye bye

14 comments:

Rosetta said...

Che bello visitare un posto così pieno di tante cose stile inglese!Divertiti!Baci,Rosetta

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilket ställe ni hittade, rena julafton och gå runt där. Ser ut och vara jättefina saker du köpte, spännande och packa upp när du kommer hem.
Ha en fin helg
Varm kram
AnnaMaria

Linda said...

Her var det mye fint!
Eggesettet ser nydelig ut :)
Kos dere i helgen, håper datteren din har det bra.
Klem fra Linda

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Så herlig med antikkmarked - takk for titten! Ja, det hadde vært en drøm å få vært der! Det er jo så vårlig i England nå, så dere må nyte det i fullt mon! Håper dere får en flott helg, så veslejenta kan få hvile ut litt! Håper dette betyr starten på no'flott! :-)

Det med at kommentarfelt forsvinner, har blitt bedre. Men ikke helt borte, forstår jeg. Jeg skrev om det på bloggen min nylig.

Ønsker dere en flott helg!

Klem Cathrine :-)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Wow så spennende dette så ut..Elsker slikt..Ja jeg kan godt sende deg noe om du ønsker,men har foreløbig ikke fått varene da jeg ikke åpner før påske..Legger ut på blogg og facebook når de kommer..Ønsker alle der nede hos deg en riktig god helg:))

Monica said...

Jøss , så gøy da :-)
Håper alt går bra i England og at dere ser fremgang i treningen , ikke noe greit om man må opereres, uff...
God helg!

Lavina said...

Mye flott... Et slikt album som den boken har jeg her.. To stykker... Veldig spesielt.. Ja, de er tunge.. Men skjønner godt at du ville ha ting med deg hjem.

God helg til dere der i England..

Blått til lyst said...

Åhhhh.... nå kjente jeg at jeg ble helt misunnelig! Det ville vært skikkelig morsomt å vandre rundt der, koselig med bildene dine også.
Hvis det er noe du faller helt for, går det vel an å sende det hjem i posten også? Pakke det pent, mekre det "gift" og håpe det slipper gjennom tollen *S*
Her er det virkelig kaldt og hører det er ufyselig i Arendal, så dere går aldeles ikke glipp av noe som helst når det gjelder været!

God helg - klem fra Liv

Synnøve said...

Ohi, her var det mye fint.
Synd at ikke alt går i kofferten:-)
Synes det er morsomt og følge dere i england.
Flinke,flinke Silje:-)
Ha ei fin helg
Synnøve

Fossestua said...

Rene gotteributikken jo! Den hvite stolen var rålekker. Gleder meg til å se hva du handlet med deg hjem :)

Seascape said...

Så spennende det må være å gå i antikkmarkede Sylvia.

Takk for titten.
Håper dere får en kjempe fin helg.
Klemmmmmmmmmmmmmmm

Mamsens hus said...

Oj for et sted! Der hadde jeg likt meg, det er helt sikkert. ;)
Mye flott som du viser. Min mormor har et slikt fotoalbum. Pleier å titte i det ofte, føles litt høytidlig da albumet er så flott.
Kos dere i helgen.
Klem

Alven said...

Hei :-)

Ja der hadde jeg nok kost meg maks :-) Mye fint å se :-) Gleder meg til å se tingene dere kjøpte i deres hjem :-) Håper dere har hatt en flott helg :-)


Klemmer ifra meg :-)

Monica said...

Hei igjen,
beklager mitt mas, men kan jeg spør om hjelp til å få sånn fast bakgrunn som du har??
Jeg vil gjerne bruke samme som du har.., men får det ikke til på min... Kjedelig :(
Håper dere har det fint i England.