Wednesday, February 8, 2012

Gleder meg..!!

Må si tanken på at vi snart skal hjem er veldig god, gleder oss nå.
gleder meg til å lage muffins igjen, å noe pynt skal bli med hjem, de er utrolige flinke med muffins og annet bakverk, såå mye å kjøpe til baking, pynt osv.
gleder meg til å tørke støv å pysle med ting i huset, ikke blitt så mye av det, er ganske minimalistisk her vi bor, men blomster har vi hatt,
gleder meg å se denne utsikten igjen, må si savnet etter sjø er ganske stor, rart det der,
gleder meg til å sitte her å spise å fyre på peisen, kjøkkenet dette her, å gleder meg å legge på nye antikke gamle blonde duker kjøpt i england.
ja hjem kjære hjem..
blir kos å sitte her å lese magasiner igjen, bare kos.
blir godt å se igjen engler og madonnaer,hihihi, ja det er litt rart det der å være vekk så lenge .
gleder meg til å se denne fyren igjen,Oliver som i dag er blitt 9mnd, som tiden flyr,
å disse, så lenge siden nå, mammaen i midten,min datter Tina(som skal gifte seg i 2013 å er i full bryllups modul) ,ja savner dere alle, blir godt å se dere igjen alle sammen,
Men er så fornøyd med oppholdet her i England, det har skjedd saker og ting,
om dere vil høre om det så kommer det i et annet innlegg,
men at det har virket det er sikkert.
å søndag er vi hjemme alle sammen.
ha en fin dag alle sammen,ta vare på hverandre,

29 comments:

Monica said...

God tur hjem :-)

Synnøve said...

Ikke rart du lengter hjem.
Borte bra men hjemme best:-)
Samtalen på chatten i dag,gjorde meg utrolig godt.
Sjelden jeg er så personlig, men det virker som at du skjønner hvordan livet kan være noen ganger:-)

Ha en fin dag.
Nå skal jeg på seinvakt
Klem Synnøve♥

Rosetta said...

Cara Sylvia è sempre bello tornare a casa!poi quando si ama la propria casa e la propria famiglia la si desidera di piu'!Pensa come sarà piu' bella con le cose trovate in inghilterra!Bacioni!E' così bello il posto dove vivi!Rosetta

tove said...

Skjønner deg godt. Borte bra, men hjemme best.
Klem Tove

Linda said...

Kan godt forstå at du lengter hjem nå, både til hus og familie :)
Klem fra Linda

Ruths datter said...

Ja du savner nok din deilige sjøutsikt.Godt å se igjen sine.
Klem

Balke gård said...

Å ja, skjønner det skal bli godt, hjemme best som bloggen din heter:) Nydelige bilder, og takk for hjertepåpeisen-inspirasjonen jeg benyttet meg av kjære venn:) Klem

It's me said...

Home is where the heart is darling...welcome home....love Ria...xxx...

Pia said...

Jag tror nog att alla de dina, längtar också att få dig hem!!!

Klem!!!
-Pia-

Alven said...

Hei :-)

Kan skjønne at det blir godt å komme hjem nå :-) God tur :-) Enig med tove : Borte bra men hjemme best :-)

Klemmer ifra meg :-)

Hverdagsmamma´n Anita said...

Så koselig at du tok turen innom sdylvia! Jeg har vært så lenge borte fra bloggeland, har heller ikke vært innom noen på lang tid.
Ser dere er på utenlandsreise, riktig god tur hjem til dere:)
Klem Anita

Hespe said...

Ja, jeg kan tenke meg at det blir herlig å komme hjem igjen - ingenting er som "hjemme"!! Og så utrolig godt å lese at Silje har fine resultater, det lover godt!!!

God tur hjem!!

Fin kveld videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Vitaboet said...

Kjære Sylvia.

Takk for fine ord, og velkommen hjem. Blir spennende å høre om din reise.

Ha en fortsatt fin kveld og uke.

Masse klemmer.

Camilla

Lillelaila said...

Ja hjem kjære hjem Sylvia.. Det skal nok bli godt for dere!
klem Laila

Anita said...

Åh ja det er alltid godt å komme hjem igjen. Ja her er det nydelig vinter vær, det har ikke kommet så mye snø, akkurat passe, slik at man kan ake og gå på ski;-) Blir veldig spennende å høre mer hvordan dere har hatt det.
Velkommen hjem igjen:-)
Klem Anita

Hyacinth Bucket said...

Selv om England er dejlig så forstår jeg godt din længsel efter å komme hjem, til dit eget hjem, dine egne ting, sin egen seng, barn og barnebarn.
Tenker at Silje trenger til å se kjæresten igjen også..;-)
Det er så sandt ordsproget, borte bra men hjemme best...:-)

velkommen hjem Sylvia..

Hej fra Lisbeth

Rachel said...

Det blir nok gott og komme hjem, og så bra att det har gitt resultat i England for Silje :-)
God tur hjem! Klem klem

RoseSommer said...

Velkommen hjem!!

Romantikk-takk. said...

Alltid godt å komme hjem til sitt eget,selv om man bare har vært borte et par dager også. Kjempekoselig hjemme hos deg da så det er ikke rart du gleder deg heller,nydelige bilder. :)) Har alltid likt deg og bloggen din veldig godt,blir så inspirert her hos deg også er du et varmt og godt menneske Sylvia. God tur hjem. Håper Silje føler seg bedre. :))
Goklem fra Mette.

Joy said...

Det ser ut som om ni har haft det helt fabelaktig i England den senaste månaden- Älskar det landet och drömmer om en ordentlig långferie där en gång i livet.
Men jag förstår gott att det ska bli skönt att komma hem snart. :) Home sweet home.

Kakefatet du frågade om är köpt på ebay. Men det var det sista det hade igen, tyvärr.

♥ Tack för koselige ord hos mig - det värmer!
Riktigt stor kram Joy

Torilpia said...

Blir nok godt å komme hjem igjen ja .. klart dere savner hjemmet deres og alle de som står dere nær .. ingenting er som hjemme .. :o)

Håper jeg selv får et "skikkelig" hjem snart .. :o)

Ha en super helg - god tur hjem igjen .. stooor klem :o) ♥

PS .. ser frem til innlegg om ryggen til Silje .. :o)

Amy said...

Oi, gleder meg på deres vegne også! Blir såååå utrolig godt å komme seg hjem! Håper opphold i England har hjulpet Silje! Forsett god bedring til henne og god tur hjem til dere begge! Klem fra meg :-)

Karin said...

Hei,borte bra men hjemme best.. Det er godt å være borte innimellom for da kan man lengte hjem.Og gurimalla for et koslig og nydelig hjem du har. Både inne og ute.Ønsker deg en god helg.Klem fra Karin

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Inte konstigt om du längtar hem när du bor och har det så vackert.
Vatten vid huset är livgivande det.
Ditt hem är som i en saga tycker jag och skulle gärna bo så.
Välkommen hem då
Kram Lena

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Hejsan borta bra men hemma bäst.. Men såå fina bilder du visar kram sussie

Blått til lyst said...

Nå kan jeg bare si "Velkommen hjem", for nå er dere vel hjemme igjen, og du har snart fått puslet alt på plass og gjort hjemmet helt ditt eget.
Håper hjemreisen gikk fint - Liv

ralfefarfars paradis said...

Borte bra- men hjemme best;) Du har virkelig mye å komme hjem til også da;) Blir spennende å høre hva som har skjedd i england da. Ha en riktig god tur hjem;)

lavendel mio said...

Borte bra men hjemme best;)
Forstår godt at du har mye å glede deg til i ditt koselige hus:)
ha en fin torsdag, klem Hanne

Anne said...

Hjemme best ..ingen tvil om det .
Kjempeflott at turen har gitt resultater,ønsker virkelig det for Silje..
Tenker det er deilig å stelle og stulle hjemme igjen..og være sammen med alle dine kjære.
God uke videre til deg Sylvia.
Klem Anne