Monday, February 6, 2012

Tar fatt på siste uka

Ja tenk som tiden flyr, nå er Silje igang med siste uka av trening her, Hun er flink å får fine resultater,mer om det når vi vet mer, bildet over er fra et besøk for snart 2 år siden i en herlig hytte/hus som skinte i all sin gammeldagse prakt, nydelig ikke sant?
Men nå lengter vi hjem til

Simba
og Timmi, lenge siden vi har sett dem nå, håper de ikke har glemt oss, vi har familie boende i huset, hurra for voksen sønn å svigerforeldre som har delt på oppgaven, sånn at hus og dyr har fått sitt stell, blir godt å komme hjem, Silje må fortsette trening hjemme, dette her er en livslang trening for ryggen hennes, å da satser man 100% å det har hun gjort.
ønsker dere alle en fin uke,
her er det jubileum,Dronning Elisabeth har sittet 60 år på tronen, så er mye på tv med dette,
vi blogges når jeg er hjemme, da blir det interiør for fullt ...
bye bye

7 comments:

Anette (Hvit Romantikk) said...

Hei Sylvia ! ♥

Forstår godt at dere savner hjem og til de firbente nå. Borte bra, men hjemme best. :) Håper treningen gjør godt for ryggen til Silje, tvi tvi... ♥

Heldige deg som har vært på antikvitet marked i England, jeg vil også. Hihi... :)

Nyt de siste dagene der borte, og god tur hjem ! ♥

Klem Anette

Torilpia said...

Blir nok godt å komme hjem igjen ja :o) De er så skjønne disse kjæledyrene deres ..

Tusen takk for fin kommentar hos meg - var godt å få skrevet litt om det som lå meg på hjertet. Har skrevet et oppfølgingsinnlegg for å bli ferdig liksom .. :o) Samt skrevet en kommentar hos personen jeg skrev om. Jeg liker jo henne i utgangspunktet - så får jeg bare akseptere at vi er forskjellige og ta tiden til hjelp.

Synes det er så flott det Silje driver med - så ung og så målbevisst. Men slipper hun operasjon så er det nok verdt det.
Krysser fingrene for det beste.

Sitter og ser med et halvt øye på nyhetskanalen - ABB var i nytt fengslingsmøte idag og det var helt rart i magen når vi fikk se ham komme inn i rettssalen. Tenk å kaste bort livet sitt slik han har gjort - og for hva??? Huff nei ..

Da er det nok mye bedre å se på Dronning Elisabeth :o)

Kos dere den siste uken - fortsatt lykke til med treningen .. vi skrives og leses :o) Klemmer!!! ♥

Mogi`s Cottage said...

Hi Sylvia, I love those old things, too.
Very nice.
Love Tina

It's me said...

Beautiful 60 corner......happy new week darling.....love your cat and dog....xxx...xxx...xxx..

Helen said...

Hei Sylvia
- borte bra og hjemme aller best - den slår aldri feil, vettu ;)

Håper den siste uken blir bra for Silje og dere, og at England har gitt en mersmak !

Jeg er sikker på at kjæledyrene ikke har glemt dere.

Gleder meg til interiør innlegg fra deg, igjen, du har en såååå delikat fin stil, som jeg nå aner for kanskje en mer touch av engelsk country style i seg?

God tur hjem, snø her på Tjøme, men gudskjelov ikke så kaldt som da vi ankom fredag til -13 brrrrr

irene said...

Gott å komme hjem kan jeg tenke meg!!
Dyrene, nei de glemmer aldri som tur er!!
Klem

Amy said...

Borte bra og hjemmebest var en ordslag jeg lært tidlig i mitt opphold i Norge. Det er vel så sant så sant!!! Håper virkelig dette opphold har blitt verdt det for Silje´s rygg og resultater blir bra i fremtiden for henne!

God tur hjemme!!!