Tuesday, April 24, 2012

vår ute,men kaldt.

 hei alle sammen, nå er påsken godt å vel over,
 jeg prøver meg på et innlegg i dag, men det var med mye knoting å styr, liker ikke nye ting, å nå var det å lage innlegg helt nytt, men får se om jeg klarer likevel, skriften er litt liten, håper dn blir større når den publseres,
jeg klarer heller ikke å få til å skrive under det siste bilde, fler som har problem med dette nye her?
  det er vår men kaldt ute, så at min hvite løyntnans hjerte blomstrer ute, en meter høy er den blitt, så vakker,
 
tror signaturen min forsvant å nå, så mye nytt, har lyst å gi opp.
 ha en fin dag alle sammen.

12 comments:

Helen said...

Hei på deg, Sylvia !

Ikke gi opp, det er så hyggelig å stikke innom deg, så jeg håper du vil fortsette....=

Ang signaturen din, der hvor du har skrevet teksten....tror signaturen min forsvant...osv....den har linket seg til det stedet hvor man kan få laget signatur.

Kikk på innlegget ditt, dog ikke via der du lager det, men sånn som om du ser på andre blogger, så ser du linjen er lys grå....håper du skjønner hva jeg mener, og lykke til søte deg ;)

Rosetta said...

Bwentornata!Un bacio,Rosetta

Fru Tunheim said...

Vi blir nok vant til det nye opplegget hos Blogger etter hvert, men frustrerende i begynnelsen, det er det.....men jeg tror også at vi har godt av å skjerpe hjernen og sette oss inn i noe nytt fra tid til annen.....

Lykke til i alle fall!

emilias gömmor... said...

Sylvia det blev ett inlägg i alla fall :-) Typ samma från mig också idag! Önskar dig en fin kväll vännen!

Kram Mimmi

Alven said...

Hei :-)

Slet litt i starten jeg også.. men nå når jeg har lært meg det synes jeg nesten det er lettere enn det var før :-) Øvelse gjør mester :-)
Så fint med stemor sammen med sink :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

Klem

Julie said...

Herlige og vårlige bilder!!
Ønsker deg en NydeligFlott kveld!

Bente said...

Hallo Sylvia
Enig med deg, jeg liker ikke så mye nytt. Vet ikke helt hva eller hvordan jeg skal gå fram akurat nå. Vi har jo begynt med blogging og lært mye underveis, så kanskje denne gangen også.
Hyggelig å høre fra deg igjen er det!!!


Bente

Maliva`s verden said...

Ikke gi opp....holdt på å gi opp jeg også. Når du trykker på bilde kommer det opp en linje med div.valgmuligheter og kan du også trykke på tekst. Da skulle det gå fint...masse lykke til fra ei som også er frustrert pga at det er flere blogger jeg ikke får lagt igjen kommentar på...Står abonnement? og ikke noe kommentarfelt. Er takknemlig for hjelp hvis du vet noe om det. Klem fra meg under palmen;o)

Asbjørg said...

Tenk at løytnantshjerte blomstrer hos deg,jeg har en rosa,men det er nok lenge til det blir blomster der!
Jeg har aldri hatt noe problem med å lage innlegg(bruker Windows Live Writer til primulabloggen) og Blogger til KNIPS...bloggen.Håper du finner ut av det og fortsetter å blogge!Ha en fin kveld!

Mormor Inger said...

Ikke gi opp! Det er litt nytt, men det venner vi oss fort til. Nydelige bilder. Og nå kommer sommer'n sier dem som har greie på det. Bare vente til neste uke.. :)

Klem fra Inger

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Jeg har ikke opplevd disse problemene, så da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal hjelpe deg! Jeg gikk over til den nye blogg visningen for et par uker siden, men det har ikke vært noe problem. Så jeg håper du får det til etter hvert da!

God helg til dere og klem fra
Cahtrine :-)

Hanna said...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna