Wednesday, May 23, 2012

Endelig !!!!

 Ja endelig er det sommer på sørlandet, ååå som jeg nyter det fine været, tenk dere , nå er vi virkelig her igjen, å i dag er det min fødselsdag, så finere dag kunne jeg ikke ha,
 Her er paviljong på plass igjen på brygga, plantet masse rosa hortensia å margeritter i potter rundt den,
 det blir så lunt å koselig å sitte inni skyggen da, jeg liker sol og varme, men trives best i skyggen,
 i år er det mest røde og blå og rosa tekstiler i paviljong, ble så koselig syntes jeg,
 her min utsikt fra sofa, flott ikke sant, å jeg bare elsker å bo ved sjøen, blir aldri mett av å se på sjøen og alt liv den bringer med seg, en nytelse.
 håper på mange slike varme gode dager nå, har sommer i fjor friskt i minne, å vil ikke ha det sånn.
 snart kommer båtene våre ut her, blir godt å kjenne sjølufta fra båten igjen.
 bak her ser dere at jernsenga er funnet frem og malt, der skal det skikkelig madrass og puter, finnes ikke noe skjønnere enn å sovne der når en er sliten, høre på sjøfuglene å naboene som snakker sammen, da sovner en fort,
 håper dere å nyter sola og varmen, kos dere med vannmelon, is og grill, for det er nå sommeren er her,
 håper ikke det blir lenge til neste blogginnlegg,
beklager men det skjer så mye,
 å i går klrte Silje å brekke stor tå, så nå er den spjelket å krykker og rullestol står klar til bruk,
da ønsker jeg dere fine dager, ta vare på hverandre, å husk livet det er NÅ..

29 comments:

Rosetta said...

Si capisce che sei orgogliosa di mostrare l'esterno della tua casa!Complimenti,è molto bello!Baci,Rosetta

Hulda said...

Herlighet så deilig dere har det der ute på bryggekanten. :) Skjønne bilder. :) Gratulerer så mye med dagen, du var virkelig heldig med været. :) Her har vi også finvær, er blitt brun. :)

Bente said...

Kjempe flott Sylvia. Nå må jeg komme en tur på kaffe:-) Håper å få med meg Anne Grethe også. :-) nyt dagene. Klem

Bente said...

Hei Sylvia Dette var kjempe fine bilder. Du har en flott plass. Jeg må få med meg Anne Grethe på en kaffe besøk snart. En dag Solen skinner som i dag. Nyt dagene og dagen din i dag. Hils Silje og ønsk henne god bedring. :-)

Bente said...

Kjempe flott Sylvia. Nå må jeg komme en tur på kaffe:-) Håper å få med meg Anne Grethe også. :-) nyt dagene. Klem

Tino said...

Så hyggelig å "se" deg igjen sylvia. Nydelige bilder du viser fra uteplassen deres, tenker du nyter soldagene.
Jeg har startet opp igjen etter en lang bloggpause med en ny blogg, du finner meg ved å trykke på profilen min.
Ønsker deg en fin kveld videre,
Klem T

Violetta said...

Nå skulle jeg gjerne bodd på brygga di. Det er jo så lekkert der, og så må det være utrolig deilig i denne varmen. Puuh jeg renner snart bort. Lekker paviljong har du også! Alt er bare fint! :)

Hanna said...

Du bor så vidunderligt vackert.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Tinas vita bo said...

Ljuvliga bilder!!
Ser sååå mysigt ut... :))

Kram Tina

Fru Tunheim said...

Ja nå er det fortjent og deilig med litt sol og varme.... Vi er også på Sørlandet på hytta og tar kanskje turen til Arendal i morgen. Jeg har ikke vært der siden 1981. Jeg har vinterferien min nå og kjenner at jeg var heldig med timingen ;o)))

Joy said...

Ni har det så flott där på bryggan - kan tänka mig att ni storkoser er dagar som dessa! Hoppas du haft en fabelaktig bursdag kära Sylvia.
Kram Joy

LENE said...

Masse tillykke med dagen Sylvia - du har visst vært kjempesnill dette året med dette flotte været på dagen din.
Så skjønt det er på brygga hos deg og paviljongen er jo herlig, et ordentlig sommerkosested.
Ha en flott dag!
Stor klem

liven said...

Nydelig!!

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ja, den som venter på noe godt osv.! Nå kan vi glede oss over deilig sommerdager!

Med ønske om en ny solfylt dag, og rolige, svale netter!

Klem Cathrine :-)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ja, den som venter på noe godt osv.! Nå kan vi nyte deilige sommerdager, og klemt er vinter og kulde! Nyte det, er mitt beste tips akkurat nå!

Med ønske om en ny solfylt dag, og rolige, svale netter!

Klem Cathrine :-)

"Mira" said...

Gratulerer så mye med overstått fødselsdag!

Du bor jo i paradiset du! Har ordna det så vakkert.

I går tok eg mitt første bad i vannet her, det var ikkje kaldt eingang.

God bedring til Silje, håper det gror fort.

Klem;-)

Hilde said...

Såååå deilig du har det der på bryggekanten - nå er det bare å nyte disse sommerdagene for alt de er verd!
Takk for deilig inspirasjon!
Hilde

Hespe said...

Herlighet for et vakkert stad du har Sylvia!! Forstår at du nyter å kunne bruke dette "uterommet" og spesielt når været er som nå :) Fikk ikke opp noen tekst i innlegget , men dette er kanskje på grunn av at jeg sitter med iPaden min?

Ønsker deg en flott pinsehelg!

Klemmer fra Hildegunn

Blått til lyst said...

Gratulerer så mye med dagen - måtte du få riktig mange gode dager! Sommer i Arendal, og ingen pynter vel opp i slik en sommerstemning som deg. Vakkert bor du også - tittet på huset ditt på fredag - skjønt. Da var det skikkelig varmt i Arendal. Koste meg i pollen og i byen mens jeg ventet på at bilen ble ferdig på verkstedet. Arendal fra sin beste side *S* God uke til deg - Liv

Ruths datter said...

Her er bare så nydelig Sylvia. Som du må kose deg her.
Klem

♥Grip Dagen♥ said...

Sommelig og fine bilde.
Er tilbake med ny blogg.
Tidligere Carpe Diem.
Linker og følger din blogg.
God uke i Juni:)

Balke gård said...

Å så kjekt du stakk innom meg ved bryggekanten min venn:) så utrolig nydelig og inspirerende hos deg! Kanskje en sluk paviljong hadde passet på brygga vi kjøpte også? Gratulerer med overstått og masse fint, nyt helga:) her blir det Ikeatur pga kontorprosjekt;) klem

Alven said...

Hei :-)

Nydelig sommerlige bilder :-) Her lar sommern vente på seg..hadde fine dager i mai som hos dere,så nå håper vi sommern kommer for fullt :-)

Klem

Hanna said...

Glad Midsommar
Kram
Hanna

Hanna said...

Glad Midsommar
Kram
Hanna

Alven said...

Ønsker deg en flott helg :-)

Klemmer ifra meg :-)

Villa Klaraberg said...

Hei Sylvia! Så koselig å høre fra deg:) Håper dere får en flott sommer med sol og varme så dere kan nyte dagene og kveldene ute på terrassen. Dere har jo et helt fantastisk sted ved sjøen!!! God bedring til Silje. God sommer Sylvia! Klem fra Jorunn

MissMette said...

Hei Sylvia :)
Tusen takk for koselig kommentar ღ Formen er nok ikke på topp for tiden, dessverre... Tar tid dette med livsstilsendring, mat og trening... men det går fremover :) Følte jeg måtte begynne å blogge igjen for min egen del, så får jeg ta kommentarer innimellom når jeg har gode dager ღ Det er i alle fall veldig koselig å titte inn her til deg, du har det jo bare sååååå fint ღ Den uteplassen din er jo en drøm :)) Håper du har det fint, og at du har sommer og varme dager - vi "snakkes" også på facebook - veldig koselig å se hvordan du har det og mange flotte inspirerende bilder :)) Fortsatt god sommer, stor klem fra Mette

salige lavendel said...

Nyyyyydelige bilder!