Thursday, July 12, 2012

blanding

 Hei alle skjønne som titter innom meg, godt dere ikke har glemt meg helt, men det er jo min egen feil, når en er så treg med blogg, jeg kaller det ferie, på dette bordet her er det estandig friske blomster, blir så nakent uten.
 i vår kjøkken hylle er det i sommer kommet bitte litt nytt, to kopper fre GG og ståmønster tallerken av den gamle sort,
 syntes disse er så vakre, blir glad av dem.
 disse gamle her er fra min farmor og farfar, så koselig å ha minner fra dem, en svunnen tid,
  jeg bodde hos dem over en lengre periode når jeg var lita, derfor er minner fra dem ekstra verdifulle, men jeg fant bare to..
 det skjer litt av hvert utenfor våre stuevindu, av og til (ganske ofte) er det skjønt å sitte på veranda å bare se og nyte livet som går sin gang, vi har hatt besøk av dettefine cruise skip, å store fullriggere er stadig innom yen vår,  vi ser rett mot gjestehavna ,å der er det masse båter ,
i dag titter sol frem.
 ha en fin dag alle sammen, å takk for alle spor dere legger igjen,

12 comments:

Rosetta said...

Cara Silvia,non ti ho dimenticato!La tua casa e il posto dove vivi sono troppo belli!Ciao,un bacio e un saluto!Rosetta

Blått til lyst said...

Nydelig - og så er det veldig koselig å kikke bort det på velstelte huset deres når man putrer forbi i båt *S* Det gjør jeg sånn én gang i året :-) - Liv

MissMette said...

Hei Sylvia :)
Har ikke glemt deg nei ღ følger med deg både her og på "facebook" :)) Alle trenger vi en pause fra blogg og gjøre andre ting, enten det er bare for å koble eller det er andre personlige ting :) Skjønne kopper fra Green Gate du har, og fantastiske nydelige tallerkener ღ Slike ting er gode minner å ha rundt seg ღ Nydelig utsikt hos deg, kan tenke meg det er den del aktivitet som er kjekt å få med seg... Her for litt siden var det hele 3 cruise skip som var innom, og det er bare fantastisk å se... Her i Brønnøysund er det overskyet og litt regn - og det er meldt slik en stund fremover også... men da får jeg fint til å gjøre andre ting som bare må gjøres. Nyte sol får vi ta når den titter frem ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Mormor Inger said...

Så koselige bilder Sylvia! Man får blogge når man har lyst! Fine bilder fra London under her også. Lykke til med datter og videre behandling!

Klem fra Inger

Nostalgia said...

Kjekt å se litt innlegg fra deg :-) Nydelige ting, og stråmønster er jo så vakkert <3

Ønsker deg en fiin dag
Klem, Nostalgia

Ruths datter said...

Nydelig på bordet ditt med de friske rosene. Misunner deg utsikten din. Må være deilig å sitte å se på sjølivet. De flotte koppene er det ikke rart at du liker.
kos deg videre.
Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Rosor på bordet är alltid fint, det var en jättevacker bukett. Och så fina koppar, har inte sett den modellen förut.
Kramar
AnnaMaria

loftkroken said...

Hei og likeså tilbake :))
Så fint du har det på spisebordet ditt,virkelig lekkert ♥
Du har god smak :)

Ha en nydelig dag

Klem Bente

RoseSommer said...

Fortsatt god sommer til deg og dine!

Violetta said...

Hei på deg! Er ikke så ofte på bloggen om dagen jeg heller, så jeg skjønner hvordan du har det ;-) Kjempefine kopper altså! De har sterke gode farger og mye sommer i seg. Du blir sikkert sommerglad av å drikke av dem :)
Kos deg! Klem fra meg

Sologbolig said...

Koselige bilder. Og nydelige tallerkener i det flotte stråmønsteret. Ha ein flott søndag.

Bossa said...

Hei på deg. Endelig litt innom bloggeverden igjen. Nydelige bilder hos deg. Håper det står bra til. Klem fra Bossa.