Thursday, September 27, 2012

 ja høsten er definitivt her, vi har hatt noen dager med skikkelig storm å regn her, da er det best å være inne,
    jeg har falt for det grå i interiør i høst, syntes det luner å er vakkert,
 bilde over er fra tidlig høst, et flott cruise skip kom inn i byfjorden vår, å med høst floks i hagen syntes jeg det var et vakkert høst bilde,
 bildet under er fra hylle i stua, liker god de strikket deltajer,som her til å ha lys i, kjøpt på kremmerhuset,
 gir en lun stemning, ellers går dagene fort, mye å gjøre å som skal ordnes,
 til uka er det høst ferie her, blir godt for alle å sove litt lenger å ta det litt med ro,
 men båten må opp, å sofa er kommet til butikk med utlevering torsdag om en uke, gleder meg.
  spent på hvordan de tar seg ut hjemme.
 ja dere skal få se.
 da ønsker jeg alle en riktig fin dag, nyt dagen.

11 comments:

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jättefina bilder, och grått är en fin färg. Spännande med den nya soffan, ska bli roligt och se hur ni möblerar.
Varm kram
AnnaMaria

Hyacinth Bucket said...

Kjære Sylvia..

Ja skal love for at høstværet også er her i nordjylland. Det stormer og regner samtidigt.Vi har gravearbejde udenfor som tager lidt tid så du kan nok tenke dig hvordan det er og have 6 hunde og våt jord...puha.
Dejligt med ny sofa..det blir spændende at se billeder..:-)

klem fra Lisbeth

sabrymagic said...

L'autunno ha dei colori fantastici!!
Godetevi il vostro autunno!!
Un bacio!!
Sabry!!

Balke gård said...

Hei min venn, du er en slik gave å bli kejnt med gjennom blogglandia, har kost meg slik med dine innlegg og hilsner! Nå sees vi jo på fb og mister aldri kontaktinfoen, så er du her eller jeg der, så MÅ vi treffes! HAr mere sansen for slike besøk jeg nå..Takk for gode ord, godt jeg ikke er alene om å føle det dslik. Alt til sin tid...Klem og nydelige bilder her, både fra sommer og flotte stoler, til stua med masse sjarme og fine detaljer!

Barbros lille atelier said...

Hei Sylvia!

Koselig å høre fra deg igjen!
Helt enig i at det er fint med litt grått nå når det er høst:-)

Ha en fin helg!

Klem

irene said...

Å så koselig med inlegg hos deg!!
Ha en fin helg Sylvia! Kos deg!
Klem Irene

MissMette said...

Koselig her hos deg, Sylvia ღ - og det blir sikkert herlig med høstferie :) Gleder meg til å se sofaen, spennende :) Ønsker deg en kjempefin helg, stor klem fra Mette

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Ja, nå er høsten definitivt her, og det er bare å finne frem alle lyslykter man har, og gjøre det lunt og hyggelig inne! Hver årstid har sin sjarm! Men vi vil gjerne ha noen varme høstdager til, ikke sant, så vi kan får vært litt ute!

Ønsker der en fin høstferie!

klem Cathrine :-)

Solveig said...

Så koselig hos deg! Her er høststemningen komt, men tenning av lys og det hele;o)
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Solveig

Elzie said...

Nog är hösten här alltid. Kunde väl vara lite fint väder någon dag bara men nej, det är regn, regn och åter regn!!
Fint du har det på din hylla.
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

Ruths datter said...

Det blir nok kjekt med ny salong. Vi får vel se etterhvert. Ønsker deg en fin kveld.
Klem