Friday, December 28, 2012

romjul

 Romjul, deilige late dager, men været her har vært så variabelt å da blir jeg litt satt ut, verker i hele meg,
    julaften hadde vi det så koselig hos eldste datter og kommende svigersønn, de hadde bedt alle de nærmeste på både vår og svigersønn sin side, så vi var mange , de har stor plass så det gikk så greit, pakker tok det litt over 3 timer å få åpnet, så mye fint. stor stas for de 3 munste på 1år,5år og 8 år, skal si de holdt ut hele kvelden,
 men nå som vi nærmer oss nyttår, ja jeg blir rett og slett lei julepynten i huset, men må nok  beholde den til over nyttårs aften, vi skal ha svigermor her da, verdens beste svigermor, vi mistet jo svigerfar for 4mnd siden, savnet er stort på høytidsdager som jul ,en kjenner ekstra godt på de følelsene da.
 godt å være sammen.
 hvordan er det med dere , er dere lei julepynten?  ønsker dere alle en riktig god romjul.ta vare på hverandre.så sees vi i 2013..

8 comments:

hemma hos lilla mej said...

Ååå vilken fin header kanon fin.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

beatehemsborg said...

Jeg gleder meg litt til å rydde vekk jula jeg og... Eller i allefall juletreet som drysser! Tradisjonen er å rydde bort alt 1 nyttårsdag... Så jeg skal nok holde ut!

Nyt resten av julen

Klem

It's me said...

Enjoy the weekend darling......love from me....no translating today...sorry....xxx..

Hyacinth Bucket said...

Idyllisk ser det ud med all den hvide sne mot deres røde hus..:-)

Ønsker dig og dine et godt og dejligt nyt år.

Kram fra Lisbeth

Sologbolig said...

Hei! koselig julestemning hos deg. Ja, eg er enig med deg, man blir fort lei julepynten. Eg bruker å pakke den vekk 1. eller 2. nyttårsdag. I år blir det nok 1. for eg starter på jobb 2. nyttårsdag og da er det greitt å ha det rydda vekk. Men først skal vi feire nyttår med min bror og samboeren hans, det blir koselig !
Ha fine romjulsdager.

Alven said...

Hei :-)

Koselig med julefeiring med mange tilstede :-) Godt hun har stor plass :-) Jula er en god tid synes jeg :-) Der takknemlighet,familie og venner står høyt :-) Kos deg med dine i denne flotte tiden :-) jeg er ikke lei jula :-) hehe :-) Men så pyntet jeg ikke før på søndag heller da ;-)

Fortsatt fin jul ønskes deg og dine :-)

Klem

Bente said...

Hei du. Hos oss gikk det hurramegrundt på julaften. Tre gutter på 3, 7 og 9 og full fart. Måtte ta en liten pause i oppakkingen av gaver for å roe dem noe ned.
God romjul til deg.

Bente

pysseltanten said...

Jag brukar oxå vilja ha undan julpyntet direkt...men i år känns det helt okej...Väntar åtminstone tills efter nyår....:)
Kram till dej, vännen...
//Git